سرویس: تولیدی » خبر پوششی 00:15 - شنبه 25 آبان 1392

بزرگداشت سومين روز شهادت امام حسين(ع) درامامزاده شاه زين العابدين شهر ورزنه

بخشدار شهر ورزنه گفت: امام سجاد (ع) با همراهی عمه‌ اش زینب(س) انتقال ‌دهنده پیام اصیل عاشورایی بودند و توانستند عظمت شهدای کربلا را با زبان گویای خود تبیین کنند.

Vater Markhjghdsds

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه:
امروز علاوه بر شهر ورزنه در سایر شهرهای استان نیز مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت بزرگ پرچمدار حریت و آزادگی امام حسین(ع) و یاران با وفایش در قالب برنامه‌های سوگواری برگزار و هدف از  شرکت‌  در این برنامه‌ها آشنایی بیشتر با اهداف قیام امام حسین (ع) می باشد.

در روز سوم امام حسین(ع) چند هيئت عزاداران حسيني از تكيه هاي محله اوليا، تكيه امام رضا(ع) ، تكيه علي اصغر و تكيه حضرت ابوالفضل از شهر ورزنه فاصله 5كيلومتري را تا امام زاده شاه زين العابدين را به صورت سينه زني و زنجير زني طي نموده و در امام زاده شاه زين العابدين گرد آمدند و به  صورت نمادین با برگزاری این مراسم اوج عشق و وفاداری خود را به حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایش نشان دادند.

Vater Markhjghdsadsa

دراين مراسم صادقی بخشدار بن رود ضمن خير مقدم به مردم وهيئت هاي عزاداري با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و شهادت امام سجاد(ع) به عنوان یادگار تاریخ عظیم کربلا افزود: امام سجاد (ع) با همراهی عمه‌ اش زینب(س) انتقال ‌دهنده پیام اصیل عاشورایی بودند و در شام در کنار برملا کردن افکار پلید دستگاه اموی و یزید ملعون سعی کردند تا عظمت روحی شهدای کربلا و اسرای در‌بند را با زبانی گویا تبیین کنند.

Vater Markhjghrewrew

بخشدار در پایان سخنان خود گفت: امروز در تاریخ کربلا به نام یوم‌الدفن معروف است چرا که در این روز شهدای کربلا تدفین شده و یاد و خاطره آن‌ها گرامی داشته می‌شود.

Vater Markhjghsfdsf Vater Markhjghgffd

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.