سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 11:36 - جمعه 29 اسفند 1393

شهردار شهر ورزنه خبر داد:

زیبا سازی فضای شهر ورزنه ، طعم خاطره شیرین برای مسافران نوروزی

شهردار شهر ورزنه از نوسازی و مرمت فضاهای شهر ورزنه در اواخر سال 93 خبر داد.

عطایی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه با اشاره به اینکه شهر ورزنه از جاذبه های تاریخی و تفریحی بسیار متنوعی برخوردار بوده گفت: وجود تنوع و سرمایه طبیعی و خدادادی و بناهای تاریخی موجود در شهر ورزنه مسئولیت ما را دوچندان کرده و نظارت بر ساختارهای گردشگری و پذیرایی در شهر بیشتر بوده تا مسافران با خاطره خوش و به یاد ماندنی شهرمان را ترک کنند.
شهردار شهر ورزنه اظهار داشت: شهرداری ورزنه نیز همراه با تغییرات در زیبا سازی محیط، به نوسازی و مرمت فضاهای شهری پرداخته تا شهروندان حضور بهار را بهتر و زیباتر درک نمایند.
وی به حجم چند برابری خدمات ارائه شده توسط شهرداری در ماه پایانی سال اشاره کرد و عنوان داشت: مهمترین هدف این اقدامات زیباسازی و آماده سازی فضای شهر برای میهمانان نوروزی و در نهایت افزایش رضایتمندی شهروندان برای ورود به سال جدید بوده و در این راستا از شهروندان درخواست میگردد تا از ریختن نخاله در معابر جدا خودداری نمایند.
عطایی شهردار به برخی از اقدامات روزهای اخیر پرداخت و تصریح کرد: کاشت درختان جدید، گل و گیاهان فصلی، سنگ فرش و مرمت پارک ها، ترمیم جداول معابر، زیباسازی دیوارها، رنگ آمیزی جداول وآلاچیق پارکهاوست های ورزشی و چیدمان سفره هفت سین در میدان شهرداری و نصب چراغ فانوس در وسط آبشار میدان شهرداری از جمله این اقدامات انجام شده می باشد.

IMG_9289 IMG_9300 IMG_9310 IMG_9315 IMG_9378 IMG_9474 IMG_9488 IMG_9588 IMG_9598

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.