سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 10:34 - پنجشنبه 28 اسفند 1393

شهردار شهر زیار خبر داد:

قدم های مثبت شهرداری در عمر یک ساله شهر زیار

شهردار زیار از فعالیت شبانه روزی شهرداری زیار در ایام عید خبر داد.

سید رسول داودی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از بخش مرکزی گفت: با توجه به ضرورت آماده‌سازی شهر زیاربرای استقبال شایسته از مسافران و گردشگران این شهر داری تمام تلاش خود را برای خدمات دهی به مسافران نوروزی انجام می دهد.
شهردار زیار با تاکید بر زیباسازی ورودی هاي شهر خاطرنشان کرد: محورهاي ورودی، معرف شرایط کلی شهر بوده و در ذهنیت مسافران نوروزی نسبت به جایگاه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، تجهيز و راه اندازي ايستگاه هاي راهنمای مسافران، خط كشي معابر، رنگ آميزي و نصب مبلمان پاركي جديد ، پاکسازی و تنظیف معابر، گل كاري بهاري، رنگ آميزي جداول، سرکشی مستمر از نحوه ارایه خدمات، چاپ نقشه و برشور معرفي شهر، استقرار كمپ هاي استقبال از میهمانان در مبادی ورودی به شهر، از اقدامات صورت گرفته در طرح نوروزی شهرداری زیار است.
مهندس داودی با تاکید بر رویکرد جدی در خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: در این راستا سرعت بخشی به روند جمع آوری زباله‌ها با توجه به افزایش چشمگیر تولید زباله در روزهای منتهی به عید انجام خواهد شد.
شهردار زیارگفت: با توجه به این که شهر زیار گذرگاه اصلی شرق اصفهان محسوب می شود سعی داریم مهمان نوازی از مسافران نوروزی و خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز را به عنوان دو اصل مهم در طرح ویژه تعطیلات نوروزی، مورد توجه قرار دهیم. و همچنين با توجه به فرا رسیدن فصل زیبای بهار و عید نوروز و حضور مسافران نوروزی در شهر برآنیم تا با خیز بلند در حوزه عمرانی برای اصلاح معابر و پیاده‌روهای سطح منطقه اقدامات اساسی و سریعی انجام دهیم.
و ی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت‌های شهرداری زیار متناسب با ایام فاطمیه است، گفت: اقدامات و فعالیت‌های زیباسازی در شرایط و موقعیت‌های متقارن با مناسبت‌های مذهبی در سطح شهر انجام می‌شود.
شهردار زیار تقارن دهه فاطمیه با عید نوروز را زمینه ‌ساز سبک زندگی فاطمی دانست و گفت: امید است تمامی سال‌های زندگی معنوی ما متاثر از زندگی خاندان عصمت و طهارت باشد
مهندس سید رسول داودی، گفت در آخرین روزهای پایانی سال : شهرداری زیار در ایام تعطیلات نوروز به صورت 24 ساعته در خدمت شهروندان و همچنین مسافرین نوروزی خواهد بود و در این زمینه تعداد 1000 برشور و برگه های معرفی آثار واماکن مذهبی و تاریخی منطقه توسط شهرداری آماده شده است
مهندس داودی ادامه داد: منار تاریخی زیار جهت بازدید به صورت رایگان و24 ساعته نیز به روی گردشگران و مسافران نوروزی باز خواهد بود
شهردار زیار در خصوص فعالیت انجام شده در آستانه نوروز گفت نقاشی و رنگ آمیزی جداول سطح شهر، چمن کاری و محوطه سازی لازم در معابر شهر صورت گرفته و شهرداری برای مسائل و مشکلات احتمالی مسافران آمادگی کامل در جهت رفع آنها را خواهد داشت.
شهردار زیاردر آخرین لحظات پایانی سال 93 از کلیه مسئولان ارشد استان و شهرستان به ویژه اعضای شورای شهر و اصحاب جراید که اخبار و گزارشات این نهاد خدماتی را به شکل صحیح و درست منعکس کرده اند و دوستان و همشهریانی که پیگیر مسائل محوله درباره شهر بوده اند تقدیر و تشکر کرد و بهروزی و سعادت و خرمی برای همگان آرزو نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.