اصفهان شرق

جرقویه علیا آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می شود

کدخبر: 57248
1393/12/28 در ساعت 10:05

مسئول ستاد اسکان اداره آموزش و پرورش در  گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا گفت: جهت رفاه حال فرهنگیان و سایر مسافران نوروزی سه مدرسه (دو مدرسه در شهر حسن آباد و یک مدرسه در دهستان رامشه) در منطقه جرقویه تمام مجهز یا نیمه مجهز با امکاناتی مثل فرش، زیر انداز، وسایل گرم کننده و یخچال و ..برای اسکان مسافران نوروزی در نظرگرفته شده است.

قیصری در ادامه افزود: ما مدارسی را انتخاب کردیم که دارای نماز خانه مجهز باشدو چون مسافران ونوروزی هر ساله به منطقه ما می ایندباید بستر انجام فرائض دینی انها را نیز فراهم و آماده کرد.

مسئول ستاد اسکان در منطقه جرقویه افزود: تمام دستگاه های اجرایی باید با همدلی در انجام وظیفه و استفاده از اختیارات قانونی و اداری خود باید منطقه را برای استقبال از میهمانان نوروزی را آماده کنند.

وی رفاه همراه با امنیت را از اولویت های اصلی برای مهمانان نوروزی عنوان کرد که برای تحقق این امر با بسیج و کلانتری هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

قیصری در ادامه تاکید کرد چون منطقه جرقویه در ایام نوروز جمعیت آن تقریبا دو برابر می شود و با توجه به تجربه سال گذشته هر ساله بر تعداد گردشگران و مسافران در منطقه جرقویه علیا افزایش کرده است باید تا حد امکان، امکانات خوبی را در این ایام در اختیار مسافران نوروزی گذاشت.

قیصری در پایان افزود: جهت رفاه حال مسافران برای پیدا کردن مدارس در طرح اسکان بن و پرچمهایی در سطح شهر نصب خواهد شد تا مسافران به  راحتی به مدارسي كه جهت اسكان مسافران در نظر گرفته شده است.مدارسی که جهت اسکان در نظر گرفته شده عبارت است

در شهر حسن آباد دبيرستان شهيد منصوري واقع در خيابان آزادي روبروي مركز بهداشتي درماني و دبستان عزيز خاني واقع در خيابان امام حسين(ع) و در رامشه دبيرستان علي اكبر حيدري واقع در خيابان مسا ئي جنب بانك صادرات از جمله مکان ها جهت اسکان می باشد.