سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 10:05 - چهارشنبه 27 اسفند 1393

در جلسه نانوایان جرقویه سفلی مطرح شد:

پخت گسترده نان خانگی، عامل کاهش درآمد نانوایان

پخت و عرضه نان خانگی به صورت گسترده و پایین آمدن فروش و درآمد نانوایی ها توسط بخشداری جرقویه سفلی مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی، در واپسین روزهای سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی جلسه ای با حضور نانوایان بخش جرقویه سفلی پیرامون بررسی مسائل و مشکلات این صنف و کشیک نوروزی آنها در محل بخشداری برگزار شد. در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم حسن جعفری هرندی، ضمن تشکر و خدا قوت به نانوایان زحمتکش، نانوایی را یکی از ارزشمندترین شغل ها دانست که نان را که برکت و نعمت خدا و قوت غالب مردم است به دست آنها می دهند و روزانه در سه نوبت با مردم برخورد دارند که مهمترین شاخصه در مواجهه با مردم حسن خلق و برخورد شایسته با مردم است که مایه خیر و برکت می شود.
بخشدار جرقویه سفلی، سحر خیزی و شروع کار با وضو و ذکر خدا و خدمت صادقانه به مردم را از دیگر ویژگی نانوایی برشمرد.
گفتنی است طبق اعلام نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت نانوایان از عرضه نان به مغازه ها و پخت نان خشک خوداری نموده و کشیک ایام نوروز خود را به نماینده مزبور ارائه نمایند تا نظارت و سرکشی لازم در این خصوص صورت گیرد.
لازم به ذکر است پخت و عرضه نان خانگی به صورت گسترده که از طریق واحدهای مواد غذایی صورت می گیرد و باعث پایین آمدن فروش و درآمد نانوایی ها شده است موضوع از طریق بخشداری بررسی شده و تدبیری در این خصوص اتخاذ شود.
همچنین در این جلسه با توافق نانوایان این مساله بررسی شد که با توجه به پرداخت هزینه حمل و نقل توسط نانواها از طریق اتحادیه مربوطه موضوع اخذ هزینه حمل و نقل و تخلیه مجدد توسط حمل کننده آرد پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.