سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 11:04 - دوشنبه 25 اسفند 1393

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان خبر داد:

راه اندازی ۲۸۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در سال آینده

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان افزود: مدریت جهادی یعنی میدان داری و حضور در خط اول کار عملی است.

به گزارش اصفهان شرق: همایش تجلیل از جهادگران عرصه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی شرق اصفهان به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید ردانی پور این ناحیه برگزار شد.

*راه اندازی ۲۸۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در سال آینده
سرهنگ انوری در بخشی از این همایش با ذکر راه اندازی ۱۸۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳ در استان اصفهان گفت: در ورود به عرصه های اقتصاد مقاومتی نشان دادیم که با اعتبارات اندک و برنامه ریزی دقیق می توان کار بزرگی را به نتیجه رساند و اقدامات بسیج سازندگی نمونه ای ارزشمند در این راستا است.
رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان افزود: مدریت جهادی یعنی میدان داری و حضور در خط اول کار عملی است و اگر همه مدیران به این مساله مهم توجه داشته باشند می توان به تحقق شعار سال دست یافت.

وی با اشاره به اهمیت مشاوره در ورورد به عرصه های اقتصاد مقاومتی گفت: اگر سیکلی در استان تعریف شود که آموزش و کمک به فروش در سایر ادارات تعریف شود قطعا برخی نگرانی ها بابت عدم فروش محصولات برطرف خواهد شد.
وی در پایان از راه اندازی ۲۸۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۴ خبر داد.
گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان اقتصادی، روسای بانک های مرتبط، مسئولان جهاد کشاوزی و ترویج و همچنین بسیجیان همراه در اردوهای جهادی تقدیر به عمل امد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.