سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:04 - دوشنبه 25 اسفند 1393

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

در سایه تحریم به توانمندی رسیدیم

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اذعان کرد: در سایه تحریم ها بود که کشور توانست به توانمندی برسد و در عرصه ی موشکی ورود فعال داشته باشد.

به گزارش اصفهان شرق: همایش تجلیل از جهادگران عرصه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی شرق اصفهان به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید ردانی پور این ناحیه برگزار شد.
سردار مجتبی فدا در این همایش با بیان این مطلب که برگزاری جلسات و سمینارها بدون داشتن هدف دردی را دوا نخواهد کرد، تاکید داشت: از توان مدیریتی و ظرفیت های موجود اقتصاد مقاومتی بهترین استفاده را می توان برد ولیکن اقدام عملی در خصوص برخی همایش ها وجود ندارد تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) با توجه به عدم قطعیت در نتیجه مذاکرات اذعان کرد: در سایه تحریم ها بود که کشور توانست به توانمندی برسد و در عرصه ی موشکی ورود فعال داشته باشد زیرا زمانی که باور کردیم می توانیم، توفیقات بسیار نصیب کشورمان شد.
وی با ذکر میزان آسیب خشکسالی به شرق اصفهان بیان کرد: سپاه عنایت ویژه ای به شرق اصفهان داشته است تا بتوان با راه اندازی عرصه های اقتصاد مقاومتی از مهاجرت به کلان شهرها کاست و قدمی در قطع وابستگی غذایی برداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.