سرویس: اجتماعی » حوادث 17:06 - دوشنبه 25 اسفند 1393

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خواستار شد

اقدامات پیشگیرانه به منظور شناسایی عوامل توزیع مواد محترقه

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه پایان سال دستور اقدامات جدی به منظور پیشگیری از بروز هرگونه اتفاق را در این مناسبت صادر کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسن رحیمی ممنوعیت قانونی خریداری، نگهداری، حمل، توزیع، فروش و هرگونه معامله مواد محترقه غیرمجاز مورد استفاده در جشن‌ها و مراسم را مورد اشاره قرار داد و در این راستا ضرورت تشدید اقدامات به منظور پیشگیری از تحقق جرائم مذکور را خواستار شد.

وی کنترل و جلوگیری از وقوع جرائم مرتبط، خصوصاً ورود صدمه و خسارت به افراد و اموال و اخلال در نظم عمومی به واسطه در پیش بودن چهارشنبه پایان سال را از اقدامات نیروی انتظامی استان برشمرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد: با متخلفین به نظم عمومی و آسیب‌زنندگان به اموال دیگران و افراد، در قالب جرم مشهود، برخورد جدی و قاطع انجام می‌شود.

وی کنترل و پیگیری موضوع در رابطه با واحدهای تجاری و صنفی با مشارکت و جلب همکاری پلیس اطلاعات و امنیت استان را از جمله وظایف مهم نیروی انتظامی در این هفته دانست و اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به صورت متمرکز در شعبه اول دادیاری به عنوان شعبه ویژه در دادسرای ناحیه 4 اصفهان واقع در خیابان آتشگاه رسیدگی خواهد شد.

وی از شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوانان خواست تا خود را در معرض چنین مسائلی قرار ندهند و به دسته‌های آتش‌بازی و … ورود پیدا نکنند تا خدای ناکرده اتفاق یا صدمه‌ای به آنها وارد نشود.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.