سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:37 - دوشنبه 25 اسفند 1393

برترین هیاتهای ورزشی سال 93 شهرستان اصفهان معرفی شدند :

معرفی هیات فوتبال شهرستان اصفهان به عنوان فعال ترین هیات در شرق اصفهان

با برگزاری جلسه مشترک هیات های ورزشی شهرستان اصفهان در پایان سال 1393 برترین های ورزشی شهرستان اصفهان در سال 1393 معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، در ابتدا این جلسه حسین زیبایی ضمن تشکر از زحمات هیات های ورزشی در سالی که گذشت گفت: خدا را شاکریم که امسال رشد خوبی در ورزش شهرستان علی رغم مشکلات فراوان مالی داشتیم و این امر محقق نمی شد جز با تلاش و کوشش همکاران صدیق ما در اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و همچنین مسولین محترم هیات های ورزشی شهرستان که امیدوارم در سال 1394 بتوانیم با برنامه ریزی دقیق تر رشدی خوبی را در ورزش شهرستان داشته باشیم .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان افزود: امسال همچنین در بحث بیمه ورزشی نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته ایم که امیدواریم این امر در سال آینده به 40 درصد برسد.

وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که در بحث پایه و جوانان نیز توانستیم گام های موثثری برداریم که از این جمله می توان به برگزاری مسابقات میکرو بسکتبال ویژه نونهالان 8 تا 10 سال اشاره کنیم که هیات بسکتبال شهرستان اصفهان در این امر گام برداشته بود .

زیبایی در ادامه نیز به این نکته اشاره کرد که فعالیت در بخشهای تابعه برای شهرستان از اهمیت ویژه برخوردار است که امسال هیاتهای فوتبال ، روستایی و عشایری و ورزشهای همگانی توانستند در این امر از هیات های دیگر پیش بیفتند که امیدواریم هیات های ورزشی دیگر نیز در سال آینده در این راه گام بردارند .

IMG_4863

در ادامه این جلسه  آقاجانی  دقایقی در مورد بحثهای فرهنگی به صحبت پرداخت وی به این نکته اشاره کرد که محور اصلی در ورزش بحث هویت، شخصیت و فرهنگ و تمدن اسلامی ماست.

مسول فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان تصریح کرد: نماد فرهنگی ما همان حرکات زیبایی است که ورزشکاران ایران عزیز بعد از هر قرمانی انجام می دهند همان سجده شکری که پس از دریافت مدال انجام می دهند و یا بانوان عزیزمان که به پوشش کامل اسلامی در مسابقات جهانی شرکت می کنند و عناوین قهرمانی بسیاری می آورند این نماد فرهنگی ما ایرانیان است.

وی خاطرنشان کرد: ما در حوزه جوانان 13 برنامه داریم که هفت برنامه مصوب هیات دولت می باشد از جمله برنامه هویت ملی و مبارزه با آسیبهای اجتماعی و …. آقاجانی به این نکته نیز اشاره کرد که سازمانهای فرهنگی اصفهان از جمله بسیج ، هلال احمر و کانون های فرهنگی مساجد آماده همکاری کامل با ورزش می باشند.

در ادامه این جلسه مهندس یوسفی با ارایه کلیپی به گزارشی از عملکرد هیات های ورزشی در سال 1393 پرداخت.

معاونت امور توسعه ورزشی در بعد قهرمانی از هیات هندبال یاد کرد و گفت: هیات های دیگر نیز باید گام به این معقوله بگذارند تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی ورزش شهرستان اصفهان گردد.

سرکار خانم پورمعزی مسول امور بانوان اداره ورزش و جوانان نیز دقایقی برای حاضرین صحبت کرد.

وی به اهمیت ورزش بانوان و این که ورزش بانوان در شهرستان اصفهان مورد کم لطفی قرار گرفته پرداخت و گفت امیدواریم در سال آینده شاهد رشد و شکوفایی ورزش بانوان باشیم . در ادامه جلسه نیز مسولین هیات ها به اریه گزارشی از فعالیتها و مشکلات موجود پرداخت.
در پایان این جلسه ابتدا با احکامی از روسا، نواب رئیس بانوان و دبیران هیات های ورزشی شهرستان اصفهان تجلیل گردید و در پایان برترین های ورزش شهرستان اصفهان معرفی شدند.
برترین های ورزش شهرستان اصفهان در سال 1393
فعال ترین هیات در شرق اصفهان و شهر ها و بخشهای تابعه شهرستان اصفهان : هیات فوتبال شهرستان اصفهان
برترین هیات در امر آموزش : هیات کوهنوردی شهرستان اصفهان
برترین هیات در امور فرهنگی : هیات کونگفو شهرستان اصفهان
برترین هیات در امر قهرمانی : هیات هندبال شهرستان اصفهان
برترین هیات از نظر رفتار سازمانی و پاسخگویی به موقع مکاتبات : هیات وزنه برداری شهرستان اصفهان
برترین هیات در امور ارایه آمار : واحد آمار هیات شمشیر بازی شهرستان اصفهان آقای ستاری
فعال ترین نائب رئیس بانوان هیات های ورزشی : سرکار خانم قاسمی از هیات تیر اندازی با کمان
دبیر برتر هیات های ورزشی شهرستان اصفهان : آقای علی میرزایی از هیات ورزشهای همگانی شهرستان اصفهان
و چهر ماندگار ورزش شهرستان اصفهان در سال 1393 : آقای استاد نقشینه دبیر هیات هندبال شهرستان اصفهان

حواشی خالی از متن جلسه مشترک هیات های ورزشی و معرفی برترین های ورزش شهرستان اصفهان
– اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور مسولین ورزشی شهرستان اصفهان
– حضور خبرنگارن باشگاه خبرنگاران جوان و تهیه گزارش از این جلسه
– صحبتهای روسای هیات های ورزشی در مورد وضعیت بیمه ورزشی و مشکلات این طرح
– برسی مشکلات ورزشی استان اصفهان وشهرستان اصفهان از زبان استاد علیخانی گزارشگر ورزشی سیمای اصفهان
– بی نظمی موجود در پایان مراسم و اهدا جوایز به روسا ، نواب رئیس و دبیران هیات های ورزشی شهرستان اصفهان
– تجلیل از چهره ماندگار ورزش شهرستان اصفهان استاد نقشینه دبیر محترم هیات هندبال شهرستان اصفهان که کار بسیار پسندیده ای از طرف اداره ورزش و جوان بوده است
– ارایه صحبتهای آقای حسن جعفری بخشدار بخش جرقویه سفلی و ریئس هیات ورزشهای همگانی شهرستان و دعوت از روسا هیات های ورشی جهت رونق ورزش در شرق شهرستان اصفهان
– معرفی آقایان یار محمدیان و مشفقی به عنوان روسای هیات های ورزشی کشتی و دوچرخه سواری شهرستان اصفهان که به تازگی سکان این هیات ها را بر عهده گرفته اند .
– پیشنهاد استفاده از امکانات مساجد و سازمانهای فرهنگی برا جلسات مختلف هیات های ورزشی توسط مسول امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.