سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:03 - دوشنبه 25 اسفند 1393

رئیس اتحادیه کبابی و بریانی اصفهان:

کباب و بریانی در ایام نوروز گران نمی‌شود

رئیس اتحادیه کبابی و بریانی اصفهان گفت: برای رفاه حال مسافران و مردم، کباب و بریانی در ایام نوروز گران نمی‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمدرضا اخوان ارجمند با اشاره به برخی اقدامات اتحادیه کبابی و بریانی اصفهان اظهار کرد: قیمت‌های این اتحادیه تغییری نداشته و ندارد.

وی ادامه داد: هر کدام از محصولات ما سقف قیمتی مشخصی دارند، برای نمونه سقف قیمت یک دست بریانی 10 هزار تومان است، هر دست بریانی بسته به کیفیت و نوع مواد مصرفی قیمتی بین 7 تا 10 هزار تومان دارد.

رئیس اتحادیه کبابی و بریانی اصفهان یادآور شد: سقف قیمت هر پرس کباب کوبیده بدون گوجه 10 هزار تومان است و هر پرس کباب مخلوط 12 تا 13 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استقبال مردم برای مصرف کباب و بریانی در ایام عید افزایش می‌یابد، اتحادیه با همکاری بهداشت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف اصفهان تمام ظرفیت‌ها را بکار گرفته تا نظارتی کامل بر واحدهای صنفی داشته باشد.

اخوان تاکید کرد: 12 بازرس اتحادیه به طور منظم از واحدهای عرضه‌کننده کباب و بریانی بازرسی به عمل آورده و موارد مختلف از جمله وضعیت بهداشتی و قیمت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی گفت: امیدواریم مسافران با خوردن غذاهای اصیل اصفهان ایام خوبی در استان اصفهان داشته باشند و با خاطراتی خوش اصفهان را ترک کنند.

منبع: فارس
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.