سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:12 - دوشنبه 25 اسفند 1393

فرمانده انتظامي استان اصفهان:

پرونده اسيدپاشي ، همچنان درحال بررسي است/ صدور بيش از ۱۰ ميليارد تومان جريمه رانندگي در سال ۹۳

فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به صدور بيش از ۱۰ ميليارد تومان جريمه رانندگي در استان اصفهان در سال ۹۳، گفت: پرونده اسيدپاشي در اصفهان، هنوز در حال بررسي است و هر هفته، جلسه، تشكيل و آخرين يافته‌هاي پرونده بررسي مي‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آقاخاني روز يكشنبه در جمع اصحاب رسانه با بيان اينكه در سال ۹۳ بيش از ۲۹ تن مواد مخدر توسط نيروي انتظامي استان اصفهان كشف شد، گفت: در اين مدت، تعداد زيادي از قاچاقچيان شبكه‌هاي مافيايي توزيع مواد مخدر نيز دستگير شدند.
وي افزود: در بحث معتادين ولگرد با هماهنگي و همكاري سازمان‌هايي چون بهزيستي و شوراي مبارزه با مواد مخدر توانستيم، تمام نقاط تمركز معتادان را در سطح استان پاك‌سازي كنيم.
فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به ادامه فعاليت قرارگاه مبارزه با سرقت‌هاي خرد در سال ۹۴، تصريح كرد: سرقت‌هاي خرد در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱، معادل ۲۲ درصد افزايش داشت اما اين عدد در سال ۹۳ نسبت به ۹۲ با ۳ درصد كاهش مواجه بود.
وي با بيان اينكه در سال ۹۴ قصد داريم، تمام تماس‌هاي با ۱۱۰ را در مركز استان متمركز كنيم، خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي استان اصفهان در سال ۹۳ با كسب نمره ۷.۷ از ۱۰ رتبه اول كشوري را در بحث سلامت اداري به خود اختصاص داد كه چشم انداز ما براي سال ۹۴، نمره ۸.۵ است.
كسب رتبه اول كشوري در كشف جرايم توسط پليس اصفهان
سردار آقاخاني با اشاره به وجود ۱۵۰ كلانتري و پاسگاه در سطح استان اصفهان، اظهار كرد: در سال ۹۳ در بحث ساماندهي كلانتري‌ها با عنوان طرح مكنا، ۳۰ كلانتري اصفهان ساماندهي شدند و انشاالله در سال ۹۴ اين طرح در تعداد بيشتري از كلانتري‌ها اجرا خواهد شد.
وي با اشاره به رتبه نخست پليس فتا اصفهان در حوزه مقابله و كشف جرايم سايبري در كشور، گفت: سال ۹۳ در جهت ارتقاي فرهنگ ترافيكي با كاهش ۳ درصدي تصادفات فوتي درون‌شهري و ۷ درصدي برون شهري مواجه بوديم.
فرمانده انتظامي استان اصفهان تاكيد كرد: امسال، بيش از ۲۶ هزار مورد مراجعه به دفاتر مشاوره نيروي انتظامي را شاهد بوديم كه نشان‌دهنده اين است كه مشاوره‌هاي نيروي انتظامي بالاترين نقطه اميد مردم در پرونده‌ها است.
سردار آقاخاني تصريح كرد: امسال با تشكيل قرارگاه عمليات رعد در بحث مقابله با جرايم خشن و تاثيرگذار با كسب نمره ۸۲.۵ رتبه اول در كشف جرايم را به خود اختصاص داديم.
بيش از ۳۵۰۰ حافظ قرآن در پليس اصفهان
وي به تعداد بيش از ۳۵۰۰ حافظ قرآن در پليس اصفهان و كسب رتبه اول كشور در حفظ قرآن اشاره كرد و افزود: سامانه ۱۹۷ ناجا اصفهان در سال جاري با افزايش ۳۳ درصدي در تماس‌هاي برقرار شده با آن، بالاترين پل ارتباطي با مردم بوده است.
سردار آقاخاني با اشاره به اينكه استان اصفهان، رتبه سوم كشوري در كشف مواد مخدر را دارد، خاطرنشان كرد: بر اساس سياست‌گذاري ناجا در سال ۹۴، سه موضوع در اولويت كار ما قرار دارد كه عبارتند از معيشت پرسنل، كاهش تصادفات جاده‌اي و انضباط تردد خودروها، و ايجاد فضاي اسلامي.
فرمانده انتظامي استان اصفهان تاكيد كرد: پليس اصفهان در سال ۹۳، با ۴۸ درصد كاهش، رتبه نخست را در كنترل جرايم كاركنان به خود اختصاص داد.
وي با اشاره به اينكه امسال بيش از ۳۰۰ پرونده جرايم سايبري در پليس اصفهان تشكيل شد كه بيش از ۹۳ درصد از آنها به نتيجه رسيد، افزود: پرونده اسيدپاشي در اصفهان هنوز در حال بررسي است و هر هفته، جلسه، تشكيل و آخرين يافته‌هاي پرونده بررسي مي‌شود.
صدور ۲ ميليون برگ جريمه در سال جاري
فرمانده انتظامي استان اصفهان خاطرنشان كرد: در سال ۹۳، حدود ۲ ميليون برگ جريمه معادل بيش از ۱۰ ميليارد و ۵۱۸ ميليون تومان صادر شد كه تاكنون بيش از ۵۰ درصد از آن محقق شده است.
وي با اشاره به اينكه در سال ۹۴ بيش از ۴۰۰ نقطه در استان شامل ۳۰۰ نقطه در كلانشهر اصفهان تحت پوشش پايش تصويري قرار خواهد گرفت، افزود: چهارشنبه آخر سال ۹۲ روزي بسيار كم حادثه در استان اصفهان بود كه جا دارد از مردم خوب استان به ويژه كلانشهر اصفهان به خاطر همكاري بسيار خوبي كه در اين روز با پليس داشتند، تشكر كنم و به طور قطع، اين همكاري در آخرين چهارشنبه امسال نيز پررنگ‌تر خواهد شد.
سردار آقاخاني، شعار پليس را در نوروز ۹۴، ” آسودگي و ايمني بيشتر، با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومي” عنوان كرد و گفت: پليس اصفهان در ايام نوروز سال ۹۴ با سه ماموريت امور انتظامي، راهور درون‌شهر و پليس راه در خدمت شهروندان و مسافران نوروزي خواهد بود.
وي ادامه داد: بيش از ۱۳ هزار نيروي آموزش ديده در امور انتظامي با حضور در اماكني چون پارك‌ها، تفرجگاه‌ها و مراكز تفريحي و فروشگاهي، حضوري واضح و پررنگ خواهند داشت؛ همچنين بيش از ۸۰۰ نيروي آموزش ديده راهور و ۳۰۰ تيم راهور، ماموريت ترافيكي درون‌شهري را بر عهده دارند و بيش از ۵۰۰ نيروي پليس راه در ۳۵ نقطه استقراري در مسيرهاي استان مستقر مي‌شوند.
سردار آقاخاني در پايان زمزمه‌هاي مبني بر انتقال وي به تهران پس از مسووليت جديد سردار اشتري را تكذيب كرد و گفت: ترجيح مي‌دهم پس از ۳۷ سال خدمت در ناجا، خاتمه خدمت خود را در استان متدين اصفهان سپري كنم. 

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.