سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 09:19 - دوشنبه 25 اسفند 1393

در آستانه سال نو:

اقدامات شهردار حسن آباد برای استقبال از سال 94/ تصاویر

شهردار حسن آباد گفت: با فرا رسيدن سال نو خدمات شهري شهرداری شهر حسن آباد با اقدامات خود چهره ي شهر را جهت استفاده بهینه مسافرين و شهروندان تغيير داد.

حسین ایروانی در گفتگويي كوتاه با خبرنگار اصفهان شرق به اقدامات انجام شده در استانه فرا رسيدن سال جديد اظهار داشت: شهرداری جهت ايجاد يك فضاي شاداب و مناسب اقدام به گل كاري و كاشت نهال در ميادين اصلي و بلوارهاي سطح شهركرده است تا بتوان با ایجاد محیطی شادی آفرین، جهت بهبود روحیه مثبت شهروندان گام برداشت.
شهردار شهر حسن آباد  در ادامه افزود: آذين بندي سطح شهر با نصب بنر و پلاكارد و نصب لامپ هاي رنگي، شست و شوي معابر، تابلوها و درختان، رنگ آميزي جداول، مرمت و تعويض لامپ چراغ هاي برق با همكاري اداره برق، لكه گيري معابر و تعمير ترانشه هاي موجود در خيابانها و بازسازي و بازبيني تابلو هاي معيوب و آسفالت کوچه ها و سنگ فرش پیاده روها و….اقدامات شهرداري مي باشد.
وي در ادامه به فعالیت کار گروه تخصصی در نگهداری از اثار باستانی در شهر حسن اباد برای اولین بار اشاره کرد و افزود: در ایام نوروز برنامه های متنوع و شادی برای شهروندان و مسافرین نوروزی اجرا می کنند از جمله برگزاری آداب و سنت های قدیمی به صورت نمادین، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری و بادکنک بازی و مسابقه اسب سواری در تپه های ماسه ای که این برنامه ها بعد از ایام شهادت حضرت فاطمه برگزار خواهد شد.

هم چنين شوراي اسلامي جهت رفاه حال شهروندان با پيگيري هاي انجام شده با اداره بازرگاني اقدام به تهيه و توزيع ميوه در ايام نوروزخواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.