سرویس: اجتماعی 15:15 - جمعه 24 آبان 1392

امام جمعه شهر ورزنه:

زلزله ای خاموش در شرق اصفهان رُخ داده است

امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: هرگونه تحریک و هیجانی کردن احساسات جفای به مردم است واگر کسی آرامش مردم را بهم بزند ناخودآگاه به مردم جفا کرده است.

80558556-3759090

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده  در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه با اشاره به حکمت 89 نهج البلاغه اظهار داشت: مومنین به اصلاح امور خود و خدای خود بپردازید و امورآخرت را اگر رسیدگی کنید امور دنیایی نیز حل خواهدشد.

ایشان در ادامه افزود: توجیه لشکر عمر ابن سعد از مقابله در برابر امام حسین علیه السلام نتیجه دنیا طلبی و دنیا دوستی است.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه پس از دعوت مردم به تقوی الهی، با اشاره  به روز تجلیل از اسرا و مفقودین تصریح کرد: روز یازدهم محرم سال61هجری حزن انگیزترین روز برای شیعیان پس از عاشوراست و نقش حضرت سجاد علیه السلام درابلاغ پیام کربلا به شام بسیارحائز اهمیت است.

حجت الاسلام صادق زاده در بخش دیگری از سخنان خود باتوجه به مشکلات شرق اصفهان(س) گفت: مسئولین به مصوبات قبلی توجه ویژه داشته باشند و اگر مصوبات به انجام رسد حتما عمده مشکلات بر طرف می شود و با توجه به اینکه در دولت قبل زحماتی کشیدند و رویکرد الان دولت برطرف کردن مشکلات به صورت ریشه ای می باشد و با توجه به تخصص ویژه ی استاندار درجهت آب می تواند در پیشبرد مدیریت یکپارچه آب و دبیری این مدیریت بسیارحائز اهمیت باشد، چراکه احیاء زاینده رود وهمچنین باتلاق گاوخونی بدون مدیریت واحد هیچ ثمری ندارد و دوباره مشکلات قبل رادرپی خواهد داشت.

ایشان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزنه بیان داشت: نکته دومی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که مردم باید به کمک بیایند چرا که در تمام وقایع بزرگ، این مردم هستند که عمده مشکلات را مرتفع کردند وکارهای کلان را باید دولت حل کند ولی درحال حاضر که یک زلزله خاموش درشرق اصفهان رخ داده باید مسئولین به داد مردم برسند، البته دعا برای نزول رحمت الهی و پناه به خدا بردن اصل است.

امام جمعه ورزنه در ادامه عنوان کرد:حال که مسئولین بخش و شهرستان درحال برطرف کردن مشکلات هستند هرگونه تحریک و هیجانی کردن احساسات جفای به مردم است واگر کسی آرامش مردم را بهم بزند ناخودآگاه به مردم جفا کرده است.

حجت السلام و المسلمین صادق زاده در قسمت پایانی خطبه های خود اضافه نمود: باید از همه دست اندر کاران هیات های مذهبی که درخصوص برنامه های عزاداری برای سید وسالار شهیدان تلاش مضاعفی را انجام داده اند کمال تقدیروتشکر را بعمل آوریم.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.