سرویس: چند رسانه ای » گالری عکس 00:00 - یکشنبه 24 اسفند 1393

همراه با ورزش شرق اصفهان:

برگزاری مسابقات نونهالان زیر 12 و 15 سال فوتسال شهرستان اصفهان/ تصاویر

بخشهای کوهپایه و جلگه میزبان فوتسالیست های نونهال زیر 12 و 15 سال شهرستان اصفهان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق مسابقات فوتسال نونهالان زیر 12 و 15 سال به میزبانی بخشهای کوهپایه و جلگه به صورت مشترک برگزار گردید.
با برگزاری این مسابقات تیمهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات معرفی شدند.
در گروه 12 سال پس از برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقات که به صورت مجتمع و به میزبانی بخش کوهپایه برگزار می گردید تیمهای اسپادانا بهارستان و استقلال بهارستان به ترتیب به عنوان تیمهای اول و دوم گروه 1 و همچنین تیمهای خوراسگان و شهرداری به عنوان تیمهای اول و دوم گروه 2 گام به مرحله نیمه نهایی این مسابقات گذاشتند.

و اما در رده سنی 15 سال که به میزبانی بخش جلگه برگزار می گردید تیمهای استقلال بهارستان و شهرداری هرند به عنوان تیمهای اول و دوم گروه 1 و همچنین تیمهای اسپادانا بهارستان و خوراسگان به عنوان تیمهای اول و دوم گروه 2 گام به مرحله نیمه نهایی این مسابقات گذاشتند تا امیدوار به صعود به فینال این مسابقات باشند.

لازم به ذکر است مرحله پایانی این مسابقات به میزبانی شهر بهارستان و در اواخر همین هفته برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات تیمهای حاضر از جلوی جایگاه رژه رفتند و در مراسمی شاد و با توانمندی مجری شایسته شهر اصفهان آقای محمد بیاتی برنامه هایی شاد و مفره همراه با جوایز برای این آینده سازان برگزار گردید . و متاسفانه فقط تیمهای آذران عاشق آباد و کوهپایه در مراسم افتتاحیه این مسابقات حضور نداشتند.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور آقایان رضا دهقان ریئس هیات فوتبال شهرستان اصفهان و محمد جعفری ریئس شورای اسلامی شهر هرند، سید جواد حسینی مسول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و محمد لایقی مسول واحد داوران هیات فوتبال شهرستان اصفهان و آقایان محمد بیاتی، روح اله تیموری و امیر باقری از داوران ملی فوتبال و فوتسال کشور و پیشکسوتان و خانواده های ورزشی در محل سالن آزادگان هرند برگزار گردید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.