سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 00:10 - یکشنبه 24 اسفند 1393

طی همایشی برگزار شد:

از برگزیدگان کنکور سراسری 93 منطقه کوهپایه تجلیل شد

همایش تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 93 بخش کوهپایه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی اداره اموزش و پرورش کوهپایه: مراسم همایش تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 1393 منطقه کوهپایه در محل تالار اندیشه اداره آموزش و پرورش منطقه با حضور امام جمعه شهر تودشک حاج آقا احمدی نسب ، بخشدار  منطقه، شهردار کوهپایه و اعضای شورای شهر کوهپایه، فرماندهی کلانتری کوهپایه، رئیس و اعضای شورای شهر تودشک، ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه، معاونین و کارشناسان اداری، عزیزان راه یافته به مراکز دانشگاهی، نفرات برتر کنکور سراسری سال 1393 و اولیاء محترمشان برگزار شد.
در این مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، ریاست  اداره آموزش و پرورش منطقه ضمن خیر مقدم به مدعوین و میهمانان محترم حاضر در همایش طی سخنانی در مورد اهمیت علم و دانش از کسب کنندگان رتبه های برتر دانشگاهی منطقه تقدیر و تشکر نمودند و ضمن تبریک به خانواده این عزیزان برایشان آرزوی موفقیت نمودندواز دانش آموزان حاضر در این همایش خواست تا با حضور فعال در کلاسهای تقویتی وآمادگی کنکور منطقه و تلاش مضاعف جهت کسب رتبه برتر دانشگاهی و حضور در دانشگاههای دولتی موجبات کسب افتخار خود وخانواده و منطقه را فراهم نمایند.

در ادامه همایش جناب تودشکی بخشدار منطقه ضمن تجلیل از برگزارکنندگان این مراسم و تبریک به برترین های کنکور در سخنانی بیان داشت.

ایشان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه از کلیه برنامه هایی که در جهت کمک به ترویج علم وآگاهی نسل جوان منطقه باشد و همچنین کلاسهای تقویتی علمی حمایت دارند.

حاج آقا احمدی نسب امام جمعه محترم شهر تودشک سخنران اصلی این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از ریاست اداره آموزش و پرورش و مسئولین برگزارکننده این همایش ضمن بیان احادیث وروایاتی در مورد اهمیت آموزش علم و دانش ودر ابتدای آن تزکیه و سالم سازی روح مواردی را عنوان نموده و برای موفقیت نفرات برتر مدعو این مراسم وجوانان منطقه آرزوی سلامتی و کسب موفقیتهای علمی و عملی دعا نمودند.

در قسمت پایانی این مراسم فرهنگی از (نشریه ندای ویر) که توسط اداره آموزش وپرورش منطقه کوهپایه طراحی ومنتشر شده است توسط امام جمعه محترم شهر تودشک وریاست اداره آموزش وپرورش منطقه رونمایی شد.
در پایان این مراسم به نفرات برتر کنکور سراسری منطقه هدایایی به رسم یاد بود مراسم تقدیم گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.