سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:14 - یکشنبه 24 اسفند 1393

قائم‌ مقام وزیر نیرو‌:

دومین جشنواره جلوه‌های آب اردیبهشت‌ماه ۹۴ برگزار می‌شود

قائم‌مقام وزیر نیرو با بیان اینکه جشنواره جلوه‌های آب باید در رفتار مصرفی مردم تغییر ایجاد کند، گفت: برگزاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب در اصفهان به ایجاد فضای مدیریت مصرف آب کمک می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ ستار محمودی در نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب، با بیان اینکه مخاطب جشنواره جلوه‌های آب مردم عادی هستند، اظهار داشت: این جشنواره باید فضایی ایجاد کند که دست‌کم تمرکز کوتاه‌‌مدت روی مدیریت مصرف آب ایجاد شود و در رفتار مصرفی مردم و صیانت از آب تغییر ایجاد کند.

وی افزود: وقتی استان اصفهان میزبانی این جشنواره را عهده‌دار است انتظارها از این استان افزایش می‌یابد.

قائم‌ مقام وزیر نیرو در عین حال حمایت این وزارتخانه از برگزاری 2 سالانه جشنواره فیلم و عکس جلوه‌های آب به صورت بین‌المللی را اعلام و بیان کرد: اصفهان باید به‌ عنوان محل دائمی برگزاری این جشنواره نسبت به جمع‌آوری و نگهداری آثار فیلم و عکس تولید شده در زمینه آب اقدام کند تا در هر زمان که زمینه پخش این آثار از رسانه‌هایی همچون صدا و سیما فراهم شد، دسترسی به آن‌ها راحت و سریع باشد.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره، شمار زیادی فیلم و فرآورده هنری درباره مدیریت مصرف آب تولید می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره مربوط به کل شرکت‌های آب و فاضلاب بوده، زیرا استان‌های مختلف هرکدام قابلیت‌های خاص خود را داشته و می‌توانند دستاوردهای خود را در این جشنواره عرضه کنند.

محمودی یاد و خاطره مرحوم زاون قوکاسیان عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب را گرامی داشته و گفت: یاد کردن از انسان‌های ارزشمند و مؤثر در طول برگزاری جشنواره یک اقدام فرهنگی است‌.

وی خاطرنشان کرد: مراسم پایانی دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب که دهم اردیبهشت سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.