سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:01 - یکشنبه 24 اسفند 1393

مدیرعامل باشگاه سپاهان:

قهرمانی دور از دسترس سپاهان نیست

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قهرمانی لیگ برای تیم سپاهان دور از دسترس نیست، چراکه هشت هفته دیگر تا پایان مسابقات فرصت باقی مانده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهرزاد خلیلیان در جشن ستارگان سپاهان و ضیافت نوروزی این باشگاه که در محل باغ فردوس برگزار شد، اظهار کرد: در قاره آسیا کشورهای چین، کره جنوبی و ژاپن قدرت‌های برتر هستند و انتظار می‌رود ورزش کشورمان بتواند پس از این کشورها، رتبه چهارمی قاره را حفظ کند.

وی ادامه داد: در بازی‌های آسیایی اینچئون، کشور قزاقستان توانست جایگاه چهارمی را در اختیار بگیرد و نشان داد از این کشور عقب افتادیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به حضور اصحاب رسانه در این مراسم گفت: زمانی که تیم ما می‌برد، همه با ما هستند اما نیاز داریم که در زمان باخت، رسانه‌ها با ما همراهی کنند.

وی افزود: قهرمانی لیگ چهاردهم برای تیم سپاهان دور از دسترس نیست زیرا هشت هفته دیگر تا پایان مسابقات فرصت باقی مانده است و می‌توانیم قهرمان شویم زیرا می‌خواهیم این اتفاق رخ بدهد.

خلیلیان با بیان اینکه تیمش می‌بازد اما شکست نمی‌خورد، یادآور شد: وقتی نمی‌گوییم تیم ما شکست نخورده است، یعنی اینکه بعد از یک باخت امیدمان را از دست نمی‌دهیم.

به گفته مدیرعامل سپاهان، شرکت فولاد مبارکه 12 میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان به حساب واریز کرده اما هنوز شرکت توسعه پروژه را طبق قرارداد تحویل نداده است.

منبع: فاس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.