سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:10 - جمعه 22 اسفند 1393

امام جمعه شهر هرند:

آداب و رسوم غلط به آئین ملی کشور صدمه می زند

امام جمعه شهر هرند گفت: آداب و رسوم غلط به آئین ملی کشور ما لطمه وارد میکند و دشمنان از این کارها علیه جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده میکنند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه  هرند در  خطبه‌های اول نماز جمعه امروز این شهر با توجه به اهمیت تقوا در دین مبین اسلام اظهار کرد: متقین کسانی هستند که در دنیا و آخرت مورد لطف خداوند قرار می گیرند.

امام جمعه شهر هرند با اشاره به روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی این روز را به خانواده معظم شهدا و ایثار گران تسلیت و تهنیت گفت و در ادامه  توصیه کرد: مسئولیت همه ما در مقابل خون شهدا بسیار سنگین است و باید قدردان شهدا و تلاش آنها در دفاع از میهن باشید و حرمت و احترام خانواده شهدا را حفظ کنید.

وی افزود: اگر رشادت های این دلیرمردان در دفاع از نظام جمهوری اسلامی نبود معلوم نمی شد چه بر سر  کشور ما  می امد.

خطیب جمعه هرند در خطبه دوم با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب که فرمودند، اسلام ناب محمد(ص) باید مد نظر همه باشد، اذعان کرد: آنچه عینا در نظام جمهوری اسلامی ایران دیده می شود دفاع مظلوم در برابر ظالم است و این نشان از الگو برداری از اسلام ناب محمدی است.

DSC09825

وی با توجه به نزدیک شدن سال جدید خاطرنشان کرد: از آداب و رسوم غلط و خرافا ت دوری کنید و جوانان باید با توجه به خطرات استفاده مواد محترقه و آتش زا، چهارشنبه هفته آخر سال را مشکل ساز برای خود و خانواده نکنند.

حسینی با ذکر سوء استفاده دشمنان از برخی رفتارهای غلط مردم تاکید کرد: آداب و رسوم غلط به آئین ملی کشور ما لطمه وارد میکند و دشمنان از این کارها علیه جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده میکنند.

خطیب جمعه هرند با توجه به همزمانی ایام عید نوروز و شهادت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: با توجه به اینکه سا ل جدید مقارن با ایام  فاطمیه است مردم صله رحم  ودیدار از خانوادها را به گونه ای انجام دهند که به عزاداری وشهادت این بی بی دوعا لم بی احترامی نشود.

 

وی با توجه به حضور چندساعته مسئولان ارشد استان اصفهان در بخش جلگه از استاندار و فرماندار اصفهان و هیئت همراه جهت کلنگ زنی و افتتاح پروژهای شهر هرند  و بخش جلگه تقدیر و تشکر کرد.

اصل حسینی با تشکر از زحمات مهندس علیرضا حسینی بخشداراسبق بخش جلگه به مردم بخش توصیه کرد که با بخشدار جدید همکاری کافی را داشته باشند.

DSC09819

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.