سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:08 - پنجشنبه 21 اسفند 1393

استاندار اصفهان:

توزیع مرغ و میوه شب عید با قیمت دولتی‌‌، محور اساسی تنظیم بازار اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: به طور معمول در روزهای پایانی سال، بازار با تحول قیمت رو به رو شده که دولت برای تنظیم بازار، با خرید از ماه‌ها قبل، سعی کرده قیمت‌ها را به نفع مصرف‌کننده کنترل کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در یازدهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار داشت: به طور معمول در روزهای پایانی سال، بازار با تحول قیمت رو به رو شده که دولت برای تنظیم بازار، با خرید از ماه‌ها قبل، سعی کرده قیمت‌ها را به نفع مصرف‌کننده کنترل کند.

وی افزود: امسال وزارت جهاد کشاورزی وظیفه توزیع کالاهای اساسی نوروز را بر‌اساس قانون بر‌عهده گرفته که باید در زمینه افزایش سرعت و گسترش توزیع کالاها اقدام کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در زمینه مرغ، ذخیره خوبی وجود داشته و آماده توزیع بوده، بیان کرد: مشکلات موجود در عرضه مرغ مرتفع می‌شود و عرضه مرغ در روزهای آینده سرعت و گسترش بیشتری پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مشکلی در عرضه سیب و موز وجود ندارد، تصریح کرد: ذخیره خوبی در زمینه پرتقال وجود داشته که باید این ذخیره افزایش یابد و از 25 اسفندماه با قیمت دولتی میوه وارد بازار می‌شود.

زرگرپور با تأکید بر اینکه که تعادل قیمت‌ها باید حفظ شود و شاهد افزایش قیمت در سطح استان نباشیم، گفت: اداره‌‌کل تعزیرات استان باید تمام تلاش خود را در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی به عمل آورد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری اصفهان نیز در این جلسه  بیان کرد: متوسط قیمت مرغ در اصفهان از متوسط کشوری پائین‌تر است.

علیرضا همدانیان گفت: قیمت مرغ منجمد بیش از 2 هزار تومان نسبت به مرغ گرم ارزان‌تر بوده و ذخیره مناسبی از مرغ منجمد هم برای توزیع در بازار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.