سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:40 - چهارشنبه 20 اسفند 1393

طی مراسم تودیع و معارفه بخشدار جلگه:

بخشدار فعال و مردمی جلگه  با این بخش خداحافظی کرد+ گزارش کامل از مراسم

مراسم تودیع و معارفه حسینی بخشدار مردمی جلگه با حضور مردم و مسئولان شهر هرند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق: مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش جلگه در سالن همایش پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد هرند برگزار شد.

امام جمعه

حجت الاسلام اصل حسینی درمراسم تودیع و معارفه حسینی بخشدار اسبق بخش جلگه با اشاره به خدمت صادقانه و عاشقانه برای مردم اظهار کرد: بخشدار بخش جلگه نمونه مسئولی بودند که عاشقانه و با روحیه مردمی در بخش خدمت کردند و با نقشی که به درستی ایفا کردند همه مردم را در کنار هم به صورت متحد قرار دادند.

امام جمعه شهر هرند اتحاد و انسجام مردمی بخش جلگه را نمونه ای از فعالیت های شبانه روزی و مدبرانه جناب اقای حسینی عنوان کرد.

شورا

جعفری هرندی با ذکر اینکه بخش جلگه دیار چهره های شاخص و ولایتمدار شرق اصفهان است از انتظارات مردم از بخشدار جدید این گونه عنوان کرد: مسائل و مشکلات موجود در روستاها، عدم فعالیت برخی ادارات در شهر اعم از ( حضور هفتگی اداره راه و شهرسازی، حضور ماهانه بنیاد مسکن) با وجود اینکه نیاز اساسی به این دو اداره وجود دارد.

رییس شورای شهر هرند افزود: شهرک علامه امینی هرند با وجود واگذاری 1800 زمین از هیچ گونه خدماتی برخوردار نیست و نگاه جدی را می طلبد. همچنین نیاز شهر هرند به کمربندی وجود دارد و این عامل به دلیل تردد بالای خودروها در شهر افزون تر شده است.

فرسوده بودن بیش از 50 درصد از مدارس شهر هرند از دیگر مواردی بود که جعفری به ان اشاره کرد.

شورا

علیرضا محسنی با اشاره به اختلاف ساختاری شهر هرند و اژیه افزود: تفاوت عمده شهر هرند و اژیه مربوط به رودخانه و کشاورزی است و اژیه وابستگی بسیار به رودخانه و کشاورزی دارد و مسئولان می بایست به ان توجه جدی داشته باشند.

رییس شورای شهر اژیه افزود: از بخشدار جدید می خواهیم که دید فراسیستمی را در نظر گرفته و روستاها را در برنامه ها و دادن امکانات لحاظ کنند.

وی از فرماندار درخواست رسیدگی به شهرک صنعتی شهر اژیه و اماده کردن زیرساخت های این مکان را داشت.

شورا

هادی زاده عضو شورای بخش جلگه حداکثر صحبت خود را در زمینه تشکر از زحمات بخشدار و تبریک به مناسبت انتصاب رحمت الله ترابی بخشدار جدید قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند و لازم است مسئولان به این امر توجه جدی نشان دهند و کمک معیشتی برای مردم زحمت کش و آسیب دیده کشاورز در نظر بگیرند.

بخشدار

حسینی بخشدار اسبق بخش جلگه در قسمتی از مراسم با اشاره به همراهی و مساعدت مردم و دیگر مسئولان در طول دوره خدمت در این جایگاه، اظهار کرد: با عنایت ویژه حضرت حق و تلاش و همراهی مسئولان استان در تمامی روستاها پرژه هایی مفید و مرتبط تکمیل و یا در حال تکمیل می باشد و امیدآن داریم که بخشدار جدید بخش به طور جدی این پروژه ها را دنبال کنند.

وی با اشاره به نقاط حادثه خیز بخش و اقدامات مفید در این زمینه خاطرنشان کرد: با نگاه مثبت مهندس بهمنی شاهد اصلاح هندسی یکی از نقاط حادثه خیز چهارراه کمندان هستیم و مشکل پیچ خطرناک گیشی از محل جرائم رانندگی حل شد، همچنین دوبانده کردن کلیشاد اسلام اباد و سه راه سیان در حال انجام است که امیدواریم به زودی شاهد تحقق کامل ان باشیم.

بخشدار در خاتمه صحبت خود از همراهی دهیاران خدوم و کم توقع بخش جلگه و تلاش و همدلی کلیه مردم و مسئولان این بخش تشکر ویژه داشت.

در پایان برنامه حکم مسئولیت رحمت الله ترابی بخشدار جدید بخش جلگه از دست فرماندار به وی داده شد و از زحمات حسینی بخشدار اسبق تقدیر و تشکر گردید.

بخشدار

گفتنی است رحمت الله ترابی در سخنانی، تشکر ویژه از حضور مسئولان و مردم این شهر گفت: در نظام جمهوری اسلامی نقل و انتقالات به معنای توفیق الهی برای حفظ و ترویج ارزشهای اسلامی در راستای خدمت به مردم است و وظیفه خود می دانم که تحت عنایت حضرت حق در حفظ ارزش ها و خدمت به مردم بخش جلگه قدم بردارم.

لازم به ذکر است این مراسم در تاریخ 20 اسفند 93 با حضور فرماندار، کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس و دیگر مسئولان محلی در دانشگاه آزاد واحد هرند برگزار شد.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “بخشدار فعال و مردمی جلگه  با این بخش خداحافظی کرد+ گزارش کامل از مراسم”

  1. محمد محمودی هرندی گفت:

    سلام
    با تشکر و سپاس از زحمات شما دوستان
    در صحبت های جعفری رییس شورای اسلامی ، کلمه ی واگزاری غلط است و واگذاری صحیح است.
    جسارت نباشد .
    اصلاح فرمایید.
    محمودی هرندی
    ٠٩١٣٢١۶۵۵٣۶

  2. بي شك خدمات ارزشمند بخشدار سابق جلگه جناب آقاي حسيني ماندگار گرديد.باآرزوي توفيق براي اين يار پرتلاش ومردمي وانقلابي در تمامي عرصه هاي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وبخشدار جديدجلگه جناب آقاي ترابي .توفيق الهي ياريتان باد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.