سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:30 - چهارشنبه 20 اسفند 1393

فرماندار شهرستان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار هرند:

مدیریت مصرف در حوضه کشاورزی انجام شود/ سال 94 آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه اژیه

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: در شرایط خشکسالی شرق اصفهان، هدف ما آماده سازی زیرسازهای شهرک های صنعتی مناطق آسیب دیده اعم از اژیه و ورزنه و جذب سرمایه گذار به این مناطق صنعتی است.

به گزارش اصفهان شرق: فضل الله کفیل طی مراسم تودیع و معارفه بخشدار هرند با اشاره به خدمت صادقانه و خالصانه مسئولان در هر پست و مقامی، اظهار کرد: مهمترین رکن فعالیت مدیر، تعامل صحیح با مردم است و در حیطه مسئولیت خود باید خدمت گذاری را در عمل نشان دهد.

فرماندار شهرستان اصفهان با ذکر رسیدگی به مشکلات مردم و حس مسئولیت در خدمت گفت: مدیر دلسوز کسی است که نگرانی نسبت به مشکلات مردم را فقط در پشت تریبون مطرح نکند بلکه در تنهایی به مشکلات مردم بیندیشد.

وی مسئولیت واگزار شده به فرد را امانتی از دست مردم خواند و تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و پیگیری مباحث مطرح شده از سوی آنان باید در عمل محقق شود زیرا میز مسئولیت امانتی از سوی مردم است و آنچه به نتیجه ی کار حلاوت و شیرینی می بخشد همان خدمت خالصانه به خلق مطرح می شود.

فرماندار با توجه به برخی اولویت های بخش جلگه در حضور بخشدار جدید، تصریح کرد: آب و کشاورزی موضوع اصلی در این بخش است و به نوعی شهر و روستاهای جلگه منتسب به حوضه آبریز زاینده رود می باشد که با مدیریت مصرف در حوزه کشاورزی توسط تک تک کشاورزان، می توان از ایجاد بحران در این زمینه جلوگیری کرد.

وی امنیت را از دیگر اولویت های مدیران در حیطه وظایفشان عنوان و خاطرنشان کرد: مدیر باید از همه ظرفیت ها برای آرامش مردم در ایجاد شرایط امن زندگی شهروندان استفاده کند زیرا ایجاد امنیت جزء لاینفک وظایف مدیریتی است.

کفیل با تاکید بر ایجاد مشاغل پایدار در بخش های آسیب دیده از خشکسالی متذکر شد: کشاورزی از اولویت اول شهر اژیه و روستاهای تابعه است و با توجه به شرایط خشکسالی و عدم رونق این شغل می بایست در به کار گیری مشاغل پایدار تلاش کرد و به این منظور هدف ما آماده سازی زیرسازهای شهرک های صنعتی آسیب دیده اعم از اژیه و ورزنه و همچنین جذب سرمایه گذار به این مناطق صنعتی است.

وی اذعان کرد: هم افزایی و همکاری مسئولان با یکدیگر موفقیت زیاد یک مدیر را به همراه دارد و در این زمینه می طلبد تا انسجام در بین همکاران برقرار شود.

فرماندار شهرستان اصفهان در پایان از عملیات اجرایی تصفیه خانه شهر اژیه در اوایل سال 94 خبر داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.