سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:40 - چهارشنبه 20 اسفند 1393

معاون استاندار اصفهان خبر داد

نوید به‌کارگیری بیش از 1700 نیروی استخدامی در بدنه دولت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت خبرنگاران در جلسات شورای تحول اداری باید مطرح شود، گفت: در سال آینده یک‌هزار و 705 نفر قبول شده آزمون استخدامی به‌کارگیری خواهند شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین سیستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت به‌کارگیری قبول شدگان آزمون استخدامی حدود سه سال پیش استانداری و استفاده از این ظرفیت جدید در بدنه استانداری اصفهان برای سال 94، اظهار کرد: یک‌هزار و 705 نفر سال 91 طی انجام فرایند آزمون استخدام در استان اصفهان پذیرفته شدند اما سال گذشته به دلیل نبودن اعتبار مشخص و معین این افراد جذب دولت نشدند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی دیدگاه متفاوتی با دیدگاه دولت گذشته در به‌کارگیری نیرو دارد، افزود: استانداری طبق تعهد دولت الزاماً اقدام می‌کند و خوشبختانه برای سال 94 نیز تأمین اعتبار شده است و افراد قبول شده در آزمون سال 91 در دستگاه‌های مختلف دولتی به کارگیری می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: البته به طور متوسط با ریزش نیروها تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود که نیروهای جدید نیز به کار گرفته شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه میزان از ظرفیت پست‌های استانداری خالی است، ادامه داد: از یک‌هزار و 200 پست استانداری 800 پست آن اشغال و یک سوم ظرفیت استانداری هم‌اکنون خالی است.

سیستانی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگاران در خصوص شایعات اخیر پست معاونت سیاسی امنیتی گفت: علاقه‌ای به فعالیت در حوزه سیاسی ندارم و تمامی حرف‌ها شایعات کذب است و این شایعات صرفاً شیطنت‌های سیاسی است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر به‌کارگیری ظرفیت خبرنگاران در روابط عمومی‌ها اظهار کرد: در صورتی که خبرنگاران از لحاظ تخصصی رشته مرتبط و تسلط لازم را داشته باشند، می‌توانند به عنوان گزینه مطرح لحاظ شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد: باید در انجمن فرهنگی روابط عمومی‌ها این ظرفیت مطرح و برای استفاده از توانمندی خبرنگاران جلساتی برگزار شود.

وی گفت: با توجه به اینکه حوزه آموزش و پژوهش زیر مجموعه مدیریت منابع انسانی است، لذا نشست‌هایی را باید برای مدیران روابط عمومی‌ها گذاشته و بر روی توانمندسازی و رفع مشکلات خبرنگاران تصمیم‌‌گیری شود.

سیستانی اضافه کرد: البته تأمین امنیت شغلی خبرنگاران نیاز به ابزار قانونی دارد اما از طریق این معاونت قابل پیگیری است.

وی گفت: لازم است کمیته چند نفره‌ای در راستای ارتقای اثرگذاری بخشی خبرنگاران تشکیل و نیز در بخش تحول اداری و سازمانی نیز آسیب‌شناسی جدی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان کرد: استخدام دستگاه‌های اجرایی مشکلات خاص خود را دارد و این در حالی است که یک سازمان از یک طرف مجوز به‌ کارگیری نیرو ندارد و از طرفی برای جبران کار از نیروهای غیرمرتبط خود استفاده می‌کند که برخی از قصور در روابط عمومی‌ها مربوط به این بخش است.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.