سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 12:00 - سه شنبه 19 اسفند 1393

نماینده کشاورزان شرق اصفهان:

متأسفیم که باید برای شرق اصفهان پول جمع‌آوری کنیم

نماینده کشاورزان شرق اصفهان گفت: بسیار متاسفم که باید به جایی برسیم که برای شرق اصفهان پول جمع‌آوری کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛  اسفندیار امینی در مراسمی که برای تکمیل هزینه سبدهای غذای محرومین شرق اصفهان و به همت موسسه خیریه امام مبین برگزار شد اظهار کرد: سال گذشته در چنین ایامی نیازمندان شرق اصفهان شناسایی شده و اقلام مورد نیاز غذایی به صورت شبانه در اختیار این افراد قرار گرفت.

وی ادامه داد: بسیار متاسفم که باید به جایی برسیم که برای شرق اصفهان پول جمع آوری کنیم، شرق اصفهان 192 هزار متر زمین دارد که 120 هزار هکتار آن توسط زاینده‌رود تغذیه می‌شده است.

نماینده کشاورزان شرق اصفهان گفت: از بی توجهی مسئولان گلایه‌مند هستیم، چرا مسئولان در چنین جلساتی شرکت نمی‌کنند؟ نزدیک عید هستیم و خانواده‌های زیادی مشکل دارند و امیدواریم مشکلات آنها برطرف شود.

* با توکل بر خدا تا کنون پیش آمده‌ایم و جلو می‌رویم

در ادامه امام جمعه ورزنه اظهار کرد: از هیچ مسئولی انتظار کمک نداشته و نداریم، با توکل بر خدا تا کنون پیش آمده‌ایم و جلو می‌رویم.

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده گفت: سال گذشته 2 هزار و 100 سبد کالا میان نیازمندان توزیع شده و امیدواریم امسال این تعداد را به سه هزار و 700 عدد سبد برسانیم.

*صدقه دهندگان، صدقه بگیر شده‌اند

در ادامه مراسم معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: کشاورزی شرق اصفهان را از نزدیک مشاهده کرده‌ام، محصولات خوبی چون گندم یا چغندرقند در این منطقه کشت می‌شده است، اما اکنون به جایی رسیده‌ایم که ساکنان مناطق شرق اصفهان که روزی صدقه می‌دادند اکنون صدقه می‌گیرند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.