سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:22 - سه شنبه 19 اسفند 1393

رئیس بسیج سازندگی اصفهان

بسیج سازندگی اصفهان آماده همکاری برای مقابله با ریزگردها است

رئیس بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در صورت تأمین اعتبار و شناسایی عرصه‌ها توسط اداره منابع طبیعی، بسیج سازندگی اصفهان آماده همکاری برای مقابله با ریزگردها است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید حسین انوری با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی استان اصفهان در سال گذشته اظهار داشت: بسیج سازندگی استان اصفهان در سال گذشته بیش از 10 هزار هکتار از اراضی شرق اصفهان و مناطق کویری اردستان و نائین را با کاشت نهال طاق بیابان‌زدایی کرده و رتبه نخست کشور را در بین تمام فعالان عرصه بیابان‌زدایی در کشور به‌دست آورده که تجربه ارزنده و کارشناسان خوبی را در بحث اجرایی این کار داریم.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از شهرهای اطراف و شرق اصفهان را بیابان‌زدایی کردیم، تصریح کرد: تجربه خوبی در زمینه بیابان‌زدایی داشته و این آمادگی وجود دارد که در صورت تأمین اعتبار لازم برای خرید گیاه طاق، و شناسایی عرصه‌ها توسط اداره منابع طبیعی به عنوان یکی از اعضای فعال عرصه‌های مختلف سازندگی و محرومیت‌زدایی کشور در استان اصفهان به صورت ویژه در این زمینه کار کنیم.

رئیس بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: البته باید در این زمینه حمایت‌های لازم از بسیج سازندگی استان اصفهان بشود تا بتوان با توجه به تجربیات خوب در زمینه بیابان‌زدایی در این عرصه وارد شویم.

وی با اشاره به اردوهای جهادی بیان کرد: در اردوهای جهادی پیرامون نیازهای استان و شهرستان عمل می‌کنیم که اگر این نیاز احساس شود که گرد و غبار به عنوان یک تهدید برای شرق اصفهان محسوب می‌شود در این زمینه وارد شویم.

انوری افزود: با توجه به اینکه فصل تابستان را در پیش داشته و بیش از 250 گروه جهادی در اصفهان وجود دارد می‌توان بخشی از آنها را برای بحث کنترل بیابان‌ها به کار بگیریم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.