سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:02 - دوشنبه 18 اسفند 1393

انتشار عکس دیده نشده «حاج همت»

عکسی که می بینید، نخستین بار توسط فرزند شهید همت، چند روز قبل در فضای مجازی منتشر شد. این عکس احتمالا به دوره مسئولیت “حاج همت” در روابط عمومی “سپاه پاوه” مربوط می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ هم زمان با ایام سالگرد شهادت “حاج همت” فرمانده محبوب لشگر27 محمدرسول الله(ص)، فرزند ایشان، عکسی دیده نشده از پدرش را در فضای مجازی منتشر کرد.

انتشار عکس دیده نشده «حاج همت»

17 اسفند ماه سال 1362، “محمد ابراهیم همت” فرمانده دوست داشتنی و متواضع “لشگر27 محمد رسول الله(ص)”، در جریان “عملیات خیبر” در منطقه عملیاتی “جزیره مجنون” بر اثر آتشبار دشمن بعثی، شربت شهادت نوشید. “حاج همت” در 12 فروردین 1334 در “شهرضا” به دنیا آمده بود و در همین شهر نیز به خاک سپرده شد.
“حاج محمد ابراهیم همت” از نخستین جوانان انقلابی “شهرضا” بود که به “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” پیوست. اواخر سال ۱۳۵۸ به خرمشهر و سپس به بندر “چابهار” و “کنارک” (در استان “سیستان و بلوچستان”) عزیمت کرد و به فعالیت‌های عقیدتی پرداخت.

“حاج همت” در خرداد سال ۱۳۵۹ به منطقه کردستان اعزام گردید و در “سپاه پاوه” مستقر شد. حضور در کردستان و آشنایی با “حاج احمد متوسلیان”(فرمانده وقت “سپاه مریوان”) “حاج همت” را در مسیر تشکیل “تیپ 27 محمد رسول الله(ص)” قرار داد و پس از اسارت اولین فرمانده تیپ مزبور در لبنان، “حاج همت” به جای وی انتخاب شد و از تیر 1361 تا اسفند 1362، به غیر از مقاطعی کوتاه که فرماندهی “قرارگاه ظفر” و “سپاه 11 قدر” را بر عهده داشت، زمام امورِ لشگر مخصوص رزمندگان تهرانی بر عهده وی بود.

عکسی که می بینید، نخستین بار توسط فرزند شهید همت، چند روز قبل در فضای مجازی منتشر شد. این عکس احتمالا به دوره مسئولیت “حاج همت” در روابط عمومی “سپاه پاوه” مربوط می شود. شادی روح پاکش صلوات:

منبع:مشرق نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.