سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:16 - یکشنبه 17 اسفند 1393

آماده باش 800 نفر نیروی پلیس برای اجرای طرح نوروزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت:800 نیروی آماده باش اجرای طرح نوروزی پلیس را در سطح شهر اصفهان اجرا می کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسین غلامی به اجرای طرح نوروزی اشاره و اظهار کرد: برای اجرای طرح نوروزی 300 دستگاه خودرو و موتورسیکلت پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه 800 نفر نیرو به‌صورت آماده‌باش اجرای طرح نوروزی پلیس هستند، افزود: طرح ویژه نوروز از 25 اسفند اجرا و این طرح تا پانزدهم فروردین‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان در مرکزیت کشور قرارگرفته است و این در حالی است که مسافران نوروزی زیادی از استان اصفهان عبور می‌کنند که خواه‌ناخواه هم برافزایش تصادفات و تلفات و هم بر ترافیک شهری اضافه می‌کنند.

وی بابیان اینکه چندین نقطه محل استقبال از مسافران در شهر اصفهان مستقرشده است، ادامه داد: باغ فدک اصفهان برای استقرار مسافران پیش‌بینی‌شده است که جهت تسهیل در امر عبور و مرور مسافران وسیله حمل‌ونقل به داخل شهر اصفهان برای مسافران در نظر گرفته‌شده است.

غلامی با اشاره به اینکه برای عملیات متروی اصفهان قرار بود که چهارباغ عباسی به‌صورت کلی مسدود و هم‌زمان عملیات جابه‌جایی فاضلاب نیز اجرا شود، گفت: به دلیل در پیش بودن ایام نوروز و ورود مسافران این طرح به بعد از ایام نوروز منتقل شد.

وی تأکید کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در هسته مرکزی شهر و تردد خودروها طرح ترافیک موقت اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.