سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:12 - یکشنبه 17 اسفند 1393

استاندار اصفهان در دیدار با خانواده شهیدان خانعلی:

هر کاری برای خانواده شهدا شود جوابگوی ایثار آنان نیست

استاندار اصفهان در دیدار با همسر و مادر 2 شهید سرافراز دفاع مقدس گفت: شهدا و خانواده‌های این عزیزان بر گردن همهٔ ما حق دارد و هر کاری که در مقابل فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان انجام شود، بازهم جوابگو ایثار آن‌ها نخواهد بود.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگر پور با حضور در منزل یکی از اسطوره‌های صبر و استقامت، همسر بزرگوار سردار شهید محمدعلی خانعلی، مادر شهیدان کاظم و صالح و مادر دو جانباز سرافراز عبدالجواد و صادق از این مادر ارزشمند به‌عنوان الگوی جاودان ایثار و فداکاری درراه آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تجلیل کرد
رسول زرگر پور در این دیدار بابیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور به برکت خون این شهداست، افزود: این امنیت و آرامش باعث شده است که مردم باایمان و متدین راه امام و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را ادامه دهند.
وی بابیان اینکه این خانواده با تقدیم 3 شهید و 2 جانباز سرافراز به انقلاب اسلامی ایران تقریباً همه‌چیز خود را درراه انقلاب فدا کردند، تصریح کرد: شهدا و خانواده‌های این عزیزان بر گردن همهٔ ما حق دارد و هر کاری که در مقابل فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان انجام شود، بازهم جوابگو ایثار آن‌ها نخواهد بود.
زرگر پور اظهار کرد: همه در مقابل عظمت این‌چنین مادرانی که فرزندانی تربیت‌یافته در مکتب عاشورایی امام پرورش داده‌اند سر تعظیم و فروتنی فرود می‌آوریم.

انتهای پیام/

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.