سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 16:06 - دوشنبه 04 شهریور 1392

بخشدار کوهپایه گفت:

تخصیص شهدای گمنام به شهر کوهپایه دمیدن روح معنوی در کالبد شهر است

جلسه ای در جهت مکان یابی و پیگیری تخصیص شهدای گمنام به شهر کوهپایه با حضور سردار موسوی مسئول کمیته ی جستجوی مفقودین و مسئولین محلی برگزار شد.

3-__________________-___
به گزارش اصفهان شرق: در طی درخواست مردم شهید پرور شهرکوهپایه و پیگیری های مسئولین مبنی بر تخصیص شهدای گمنام به این بخش، جلسه ای در سالن بخشداری شهر کوهپایه برگزار شد.
بخشدارو مسئولین محلی، سردار موسوی، بلندیان مسئول امور شهدای گمنام و همچنین تاجیک نماینده ی سردار باقرزاده از تهران در این جلسه حضور داشتند.
تودشکی بخشدارکوهپایه گفت: قطعا وجودشهدای گمنام در این شهر موجبات افزایش روحیه معنوی در بین مردم است.
وی افزود: مردم شهر کوهپایه ارق خاصی به شهدای گمنام دارندو در رابطه با این موضوع استقبال گسترده ای داشته و در یک سال اخیر این درخواست افزایش یافت.
تودشکی حضور شهدا را درشهرکوهپایه تجلی خاطر برای خانواده های مفقودالاثر دانسته وعنوان کرد: همه ی شهدا برای ما ارزشمند هستند و ما مدیون خون آنهاییم . دراین راستاشهدای گمنام برحسب نداشتن خانواده ارزش والایی برای ما دارندو همه ی ما آنها را اعضای خانواده ی خود می دانیم.
بخشدار ادامه داد: وجود یادمان شهدای گمنام در شهر مایه ی بروز معنویت در کالبد شهر و دیار کوهپایه است.
در ادامه این جلسه 5 نقطه  انتخابی ازشهر جهت ایجاد یادمان شهدا از طرف مسئولین محلی انتخاب و برای بررسی بیشتر و مکان مناسب در جهت دفن شهدا این موضوع به تهران ارجاع داده شد.
امید است تا بررسی ها نتیجه دهد و با حضور کبوتران سبک بال به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع در کشور تخصیصی به شهرکوهپایه داده شود.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “تخصیص شهدای گمنام به شهر کوهپایه دمیدن روح معنوی در کالبد شهر است”

  1. رهرو گفت:

    خدا کند که این تخصیص صورت بگیرد…پارسال که شهدای گمنام هرند را آوردند قلب ما شکست….

  2. محمد مهدی گفت:

    به امید حضور در یادمان گمنام کوهپایه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.