سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 09:19 - شنبه 16 اسفند 1393

با حضور اکیپ دندانپزشکی جامعه نگر انجام شد:

ویزیت رایگان دندان پزشکی 250 نفر از دانش آموزان بن رودی

به همت مرکز آموزش دندانپزشکی جامعه نگر دانشکده دندانپزشکی اصفهان، اداره آموزش و پرورش بخش بن رود و پیگیریهای مجدانه دهیاری روستای اشکهران تعداد 250نفر از دانش آموزان ابتدایی بخش بن رود و شهر ورزنه به صورت رایگان ویزیت می شوند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: اکیپ دندانپزشکی جامعه نگر دانشکده دندانپزشکی اصفهان با تعداد25پرسنل و15تخت دندانپزشکی تعدا 130نفر از دانش آموزان ابتدایی روستاهای بخش بن رود را ویزیت کردند. همچنین تعداد120نفر از دانش آموزان ابتدایی شهر ورزنه نیز به همت این عزیزان ویزیت شدند.
در کنار این طرح کلاس آموزش صحیح مسواک زدن و چگونه از دندان خود استفاده کنیم با حضور اولیای دانش آموزان در سالن اجتماعات برگزار شد.

DSC00101_001
دکتر فرزانه خو در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در ورزنه با اشاره به اینکه این طرح فقط در استان اصفهان انجام می شود اظهار کرد: دانشجویان سال آخر دندانپزشکی در قالب درسی به نام سلامت دهان و دندان جامعه نگر و حضور در مناطق محروم علاوه بر ارائه عملی کار خود به استاد، خدمتی انسان دوستانه را به مردم مناطق محروم خواهند داشت.
متخصص دهان و دندان دندانپزشکی جامعه نگر دانشکده دندانپزشکی اصفهان افزود: این کار با هدف ارزیابی دانشجویان توسط خودشان و همچنین ارزیابی اساتید از آموزش چندساله به دانشجویان در کار عملی صورت گرفت و به تایید اساتید می رسد.
وی از پتانسیل بالای این تیم خبر داد و گفت: بیشتر هدفی که در این کار دنبال می شود اقدامات پیشگیرانه و آموزش صحیح مسواک زدن بود.
فرزانه خو با اشاره به این مورد که متاسفانه مشاهده آسیب در دندان دانش آموزان به مراتب بالا بود، خاطرنشان کرد: آموزش صحیح می تواند در جلوگیری از پوسیدگی مفید باشد و امیدواریم این کار مورد پذیرش خداوند واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.