سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 11:36 - شنبه 16 اسفند 1393

شهردار شهر نصرآباد جرقویه سفلی:

ساماندهی کارگاه های ضایعاتی انجام شد/ آلودگی هنوز ادامه دارد

شهردار شهر نصر آباد گفت: با وجود پیگیری های بسیار در خصوص انتقال کارگاه های ضایعاتی به خارج از محدودی شهر هیچ اقدام موثر در این خصوص انجام نگرفته است.

سید حیدر ثمریان در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به فعالیت کارگاههای ضایعاتی در شهر نصرآباد اظهار کرد: با هماهنگی های انجام گرفته با مسئولان شهرستانی کار ساماندهی این کارگاه ها انجام شد ولی هنوز این اماکن در ورودی شهر فعال می باشند.
شهردار شهر نصر آباد افزود: با وجود پیگیری های بسیار در خصوص انتقال کارگاه ها به خارج از شهر و در نظر گرفتن برخی نقاط خارج از محدودی شهر نصرآباد متاسفانه هنوز اقدام جدی و موثری از طرف صاحبان کارگاهها انجام نشده است.
وی با ذکر نظر کارشناسان محیط زیست در خصوص آلاینده بودن کارگاههای ضایعاتی گفت: دود حاصل از سوزاندن لاستیک ها جهت استخراج سیم آلودگی هوا را برای ساکنان شهر به همراه دارد و همچنین انباشت ضایعات خریداری شده جهت تفکیک، نمای نامطلوبی را ایجاد می کند که می طلبد مسئولان توجه لازم به این موارد داشته باشند.
ثمریان ضمن تشکر از نیرو ی انتظامی، بخشدار و فرماندار شهرستان اصفهان خواستار هماهنگی ارگان های ذیربط برای رفع وضع موجود در خصوص کارگاه های ضایعاتی و خطرات محیط زیستی این اماکن برای شهروندان شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.