سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:00 - جمعه 15 اسفند 1393

امام جمعه شهر کوهپایه:

توجه به خدا حین زراعت، خیر و برکت را به همراه خواهد آورد

امام جمعه شهر کوهپایه گفت: درخت کاری و زراعت از نشانه های اهل ایمان و توکل کنندگان به خداست و توجه به خدا و معارف اسلامی در هنگام زراعت باعث خیر و برکت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار افتخاری اصفهان شرق از کوهپایه، حجت الاسلام شاکری در خطبه های نماز جمعه این شهر با سفارش بندگان خدا به تقوای الهی اظهار کرد: بندگان خدا باید به طرف تقوای عملی بروند و از شبهه دوری کنند.

امام جمعه شهر کوهپایه افزود: یندگان خدا باید خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خویش بدانند و حق اهل بیت(ع) را با عمل به آیه شریفه (قل لا اسألکم علیه اجرا الا الموده فی القربی) ادا کنند و هر کس نسبت به اهل بیت محبت و مودت نشان دهد ثواب و فضیلت شهید، تائب و مومن واقعی را دارد.

وی با اشاره به زندگی دور از محبت به اهل بیت اذعان کرد: هر کس با بغض و دشمنی اهل بیت(ع) زندگی کند مأیوس از رحمت الهی است و بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد.

حجت الاسلام شاکری با توجه به روز 15اسفند، روز درختکاری به اهمیت زراعت و درخت کاری در روایات اشاره و تصریح کرد: درخت کاری و زراعت از نشانه های اهل ایمان و توکل کنندگان به خداست و توجه به خدا و معارف اسلامی در هنگام زراعت باعث خیر و برکت خواهد بود.

وی با ذکر این مطلب که هر کس به اندازه توانش به نیازمندان کمک کند، گفت: در هفته اکرام فاطمی و شور نیکوکاری هرکس به اندازه استطاعت و وسعش در این جهاد بزرگ مشارکت نماید.

امام جمعه شهر کوهپایه با اشاره به پیام شهدا به مردم و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) تاکید کرد: در هر حال، بویژه ایام فاطمیه نگذاریم معروفی، منکر و منکری، معروف گردد و اجازه ندهیم پیام خون شهدا یعنی حجاب و عفاف پایمال و فراموش گردد.

وی در پایان با توصیه به رعایت حجاب خاطرنشان کرد: کارمندان دولت خودشان و میهمانانشان به رعایت حجاب و عفاف در این شهر مذهبی توجه نمایند و انشاءالله پرچم اسلام ناب محمدی بر بام عزت و شرف جهان برافراشته خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.