سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:45 - جمعه 15 اسفند 1393

امام جمعه موقت شهر هرند:

مفاسد اقتصادی و بی نظمی در برنامه ریزی تهدیدی برای کشور است

امام جمعه موقت شهر هرند گفت: یک صدا نبودن مسئولان اقتصادی، فساد های مالی از عوامل تهدید کننده کشور ایران است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه هرند، حجت الاسلام محمد حسن نیکوکلام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر هرند با اشاره به سیره پیامبر(ص) و الگو برداری از زندگی اهل بیت عصمت و طهارت اظهار کرد: اگرچه نمی توانیم همانند اهل بیت(ع) زندگی کنیم ولی اگر زندگی خود را بر اساس سیره پیامبر(ص) قرار دهیم به تقوا خواهیم رسید.
امام جمعه موقت شهر هرند با بیان مطالبی از فضایل حضرت زهرا(س) و همزمان با اکرام فاطمی و هفته نیکوکاری، به مردم شهر هرند توصیه کرد: اگر کسی در راه خدا انفاق کند چیزی را از دست نداده بلکه چیزی را بدست آورده است و مردم هرند با توجه به اکرام فاطمی و هفته نیکوکاری با مرکز نیکوکاری شهر همکاری وهدایا خود را جهت کمک به نیازمندان در نظر گرفته و تحویل این مرکز دهند.
وی در خطبه دوم خود با توجه به مذاکرات انجام شده افزود: کشور آمریکا پس از مذاکرات کمک های نظامی خود را به اسرائیل و کشورهای شیخ نشین متحد و همچنین تروریستها ادامه می دهد در حالی که مذاکرات را بر اساس منطق و استدلال می خوانند.
نیکوکلام آمریکا را مدعی مبارزه با ترورسیت خواند و خاطرنشان کرد: کشوری که خود مدعی مبارزه با تروریست است اولین استفاده کننده از بمب اتمی می باشد ولی باید بداند که کشور ایران با داشتن ویژگی فاطمی و حسینی بودنشان زیر بار استکبار نخواهند رفت.

وی با استناد به فرمایشات گهر بار رهبرمعظم انقلاب اظهار کرد: هرچند مذاکره خوب است ولیکن تحریم مشکل اصلی نیست بلکه مشکل در یک صدا نبودن مسئولان اقتصادی، فساد های مالی و بی انظباطی در برنامه ریزی هاست و این موارد کشور ما را تهدید می کند.

امام جمعه موقت شهر هرند به مسئولین توصیه کرد: مواظب خون شهدا، و فداکاری های جا نبازان، ایثارگران و اسراء باشید.
وی با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری تصریح کرد: هر ایرانی باید یک درخت غرس نماید و اگر چه در طول 50سال اخیر درختان زیادی غرس شد ولی 4 میلیون هکتار از جنگهای ما بدست برخی از بین رفت و باید توجه داشته باشیم که هدف ما بعد از کاشت درخت حفاظت از درختان و جنگلها باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.