اصفهان شرق

بمباران تبلیغاتی شبکه‌های غربی برای مبارزه با ارزش‌های انقلاب اسلامی است

کدخبر: 55756
1393/12/15 در ساعت 11:10

به گزارش اصفهان شرق: سردار مجتبی فدا ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای کوهنورد اصفهان، با بیان اینکه با شروع انقلاب اسلامی حرکت ملت از صفر شروع شد و مرحله به مرحله با مشکلات بزرگ و پیچیده ای در این 36 سال برخورد کرد، اظهار داشت: در این 36 سال گذشته هدف و برنامه‌ریزی دشمنان ما آن بود نظام جمهوری اسلامی ایران شکل نگیرد و آنها به دنبال این بودند که ظرفیت‌های مخالف نظر خود را نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات زیادی در این مدت با هدف اینکه نظام اسلامی شکل نگیرد، توسط دشمنان صورت گرفت، بیان کرد: این اقدامات به واسطه جان‌فشانی‌های افرادی مانند نخستین شهید کوهنورد استان اصفهان، شهید مصطفی مهاجر با شکست مواجه شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین صبر و استقامت، ظرفیتی را ایجاد کرده است که در 36 سال گذشته با وجود تمام توطئه‌های مختلف، انقلاب اسلامی و فرهنگ آن به سایر کشورها انتقال پیدا کند.

سردار فدا گفت: اکنون 30 شبکه رادیویی و 300 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان به طور 24 ساعته در حال پخش برنامه و بمباران تبلیغاتی خود هستند تا ارزش‌های به یادگار مانده از امام خمینی(ره) و شهدا را از بین ببرند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان افزود‌: ظرفیت‌های فوق العاده‌ای  ایجاد شده و ما که در ابتدای جنگ حتی سیم خاردار را وارد می‌کردیم، امروزه در علومی همچون سلول‌های بنیادین و علوم هوا و فضا و هسته‌ای حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.