اصفهان شرق

رحیمی دوباره مدیر عامل شد/ دومین سهمیه لیگ برتری فوتسال برای اصفهانی ها

کدخبر: 55742
1393/12/15 در ساعت 09:37

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز، امروز نیز پنج شنبه ای دیگر فرا رسید تا با بسته خبری ورزش اصفهان در هفته ای که گذشت، با شما همراه شویم تا نگاهی به مهم ترین رویدادهای خبری استان در روزهای گذشته داشته باشیم:

کاشی نیلو صعودش به لیگ برتر فوتسال را قطعی کرد
در پایان هفته نخست دور برگشت لیگ دسته یک فوتسال، تیم کاشی نیلو اصفهان موفق شد صعودش به لیگ برتر را جشن بگیرد.

تیم کاشی نیلو که دور رفت را با صدرنشینی به پایان برده بود، در نخستین بازی دور برگشت در دربی فوتسال اصفهان میزبان تیم آینده‌گستر بود و برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان احمد باغبانباشی در این دیدار با نتیجه پر گل ۶ بر یک برابر تیم همشهری به برد دست پیدا کردند تا ۱۰ امتیازی شوند و دو هفته مانده به پایان این مرحله راهی لیگ برتر شوند.
همچنین تیم آذرخش بندرعباس نیز با برتری برابر رسالت کرمان ۷ امتیازی شد و در رده دوم جای گرفت.

تیم آینده‌گستر دیگر نماینده فوتسال استان در مرحله پلی‌آف است که با دو امتیاز در رده چهارم جای گرفته و شانس زیادی برای لیگ برتری شدن ندارد.

انتخاب برترین های ورزش اصفهان
برای دومین سال متوالی، سرویس ورزش صاحب نیوز در نظر دارد با نظر و آرای جامعه ورزش و صاحب نظران و کارشناسان این حوزه، برترین های ورزش استان در سال ۹۳ را انتخاب کند.

در سال ۹۳ ورزش کشو ما شاهد رویدادهای مهمی همانند بازی های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۴ بود که ورزشکاران اصفهانی نیزدر هر دو رویداد عناوین قابل توجهی را کسب کردند.

همچنین امسال تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی و جام ملت های آسیا حضور داشت که نمایندگان فوتبال استان اصفهان نیزدر این رقابت ها به همراه تیم ملی حضور داشتند.

برای انتخاب ورزشکار برتر استان به سراغ چهره های ورزشی، مربیان، داوران، روسای هیات های ورزشی و مدیران ورزش استان خواهیم رفت و از آن ها می خواهیم تا به انتخاب خود سه ورزشکار برتر را انتخاب کنند و در روزهای پایانی اسفند ماه با جمع بندی آرای اعلام شده،برترین ورزشکار استان را انتخاب خواهیم کرد.

همچنین در نظر داریم انتخاب شاخص ترین رویداد ورزشی سال ۹۳ را به دیدگاه و نظریات شما واگذار کنیم . در این راستا از طریق نظر سنجی شاخص ترین اتفاقات ورزشی سال را در نظر گرفته و از مخاطبان همراه خود درخواست داریم با شرکت در این نظرسنجی ما را در این مسیر همراهی کنید.

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در اصفهان
اردوی تیم ملی دوچرخه سواری رشته کوهستان زیرنظر هری هنریکس مربی هلندی در اصفهان در حال برگزاری است.

به گفته رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان اعلام کرد اردوی تیم ملی دوچرخه سواری رشته کوهستان زیرنظر هری هنریکس مربی هلندی تیم ملی ایران ومدرس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری از ۱۱ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۷ این ماه نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین یک دوره کارگاه آموزشی و برنامه استعداد یابی رشته دوچرخه سواری کوهستان توسط این مربی روز سه شنبه در سالن هیات دوچرخه سواری استان اصفهان برگزار شد که در بازآموزی و به روز رسانی دانش مربیان و داوران دوچرخه سواری کوهستان اصفهان موثر است.

علیرضا رحیمی سرپرست باشگاه راه‌آهن شد
پس از اینکه اعضای هیأت سرپرستی باشگاه راه‌آهن مشخص شدند، در جلسه‌ای علیرضا رحیمی به عنوان سرپرست جدید این باشگاه معرفی شد تا این مربی اصفهانی سومین تجربه مدیرعاملی اش در لیگ برتر را تجربه کند.

قرار است رحیمی در مورد ثبت باشگاه و سایر موارد اقدامات لازم را انجام دهد که پس از این نامبرده به عنوان مدیرعامل در باشگاه راه‌آهن فعالیتش را آغاز می‌کند.

رحیمی که سابقه سال ها مدیر کلی ورزش استان را در اختیار داشت، در مقطعی مدیرعاملی پرسپولیس را برعهده داشت اما در این مدت کوتاه نتوانست حاشیه های پیرامونی این تیم را جمع کند و در نهایت نیز به دلیل اختلافاتی که با وزارت ورزش بر سر مدیرعاملی علی دایی پیدا کرد، از سمتش استعفا کرد.

گیتی‌پسند باید سرنوشت قهرمان را به هفته آخر بکشاند
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و در یکی از دیدارهای این هفته تیم گیتی‌پسند به میهمانی تیم پایاسازه می‌رود.

تیم گیتی‌پسند در حال حاضر با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد و رقابت نزدیکی را با تیم تاسیسات برای کسب قهرمانی دارد.

شاگردان محمد کشاورز برای اینکه سرنوشت قهرمانی را به هفته پایانی لیگ بکشانند، باید در برابر تیم پایا سازه به پیروزی دست پیدا کند و چشم انتظار لغزش تیم صدرنشین باشد.

تیم گیتی‌پسند امیدوار است شرایط لیگ دو فصل قبل که در هفته پایانی قهرمانی را ناباورانه کسب کرد، یک بار دیگر رخ بدهد و جام قهرمانی به اصفهان بیاید.