سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 18:34 - پنجشنبه 14 اسفند 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

دولت در مواجهه با آمریکا منفعل است/ راهبرد اصلاح طلبان، براندازی مخملین است

آقای رفسنجانی به صراحت به مردم، مجلس، مذاکره کنندگان و قانون توهین می کند که اگر برگردیم می بینیم در این مدت سلسله وار مسائلی مانند تشکیل شورای رهبری حمایت دختر وی از بهاییان و منافقان و …نیز از سوی وی بوده است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دشمن با همه توان برای نابودی اسلام عزیز به صحنه آمده است.
حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در نخسیتن همایش روحانیون شاغل در نیروهای مسلح، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و دفتر تبلیغات حوزه علمیه استان اصفهان اظهار کرد: نامه ۶۲ نهج البلاغه تطابق خوبی با شرایط امروز دارد.
وی با اشاره به دوران پیامبر اسلام و تصمیم عده ای برای نابودی دین محمدی افزود: امروز هم عده ای همین موضوع را دنبال می کنند که کار آنها عبث و بیهوده است چرا که پیروزی نهایی از آن اسلام و فراگیر شدن این دین مبین است.
به گفته وی، جامعه جوان ما تشنه آموختن و فهمیدن است و امروز تشکیل جبهه عظیم با رویکرد فرهنگی برای فهم معارف اسلام یک ضرورت قطعی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم ادامه داد: این کم کاری ما روحانیون است و گرنه آنان تشنه و خواستار فهم و بصیرت افزایی هستند و رسالت من و شما این است که در مقابل این جبهه بزرگ استکباری بایستیم.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه وظیفه روحانیت شناخت نیازهای جامعه است افزود: دشمن در نبرد نرم با اعتقاد و ایمان ما کار دارد و ۱۴سانتی متر فاصله بین دو گوش را هدف گرفته است.
به گفته وی، شناخت افکار مهاجم و بصیرت دادن، شناخت به موقع خطرها، افزایش مهارتهای دینی در میدان اندیشه ها، پرهیز از دنیا طلبی و ایستادگی در مقابل انحرافات و خرافات مهمترین تکالیف روحانیت بشمار می روند.
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروزه شاهد تشکیل حلقه های انحرافی مانند کیان در اصفهان و دیگر استان ها هستیم و اگر مساجد در برابر این جریانات فعال نشوند خطرناک است.
وی در بخش دیگر سخنان خود فرهنگ را راس امور دانست و گفت: باید به تمدن اسلامی که ایران و انقلاب آن آغازگرش بوده برسیم و در این راه رفتار اجتماعی مناسب، سبک زندگی اسلامی و ایمان حقیقی را مدنظر داشته باشیم.
حجت الاسلام سالک کاشانی افزود: فتنه بزرگتری در راه است و چند شاخه دارد که تصاحب مرجعیت شیعه تا آخر، تربیت و اعزام مبلغان و ورود به هیئت های مذهبی مانند اعطای ۷۰میلیون تومان به هر هیئات از آن جمله است.
به اعتقاد وی، ۲۲۸ کتاب علیه ایران، شیعه و اسلام هراسی از سوی وهابیون منتشر شده که همگی نشان می دهد دشمن برای محو اسلام تلاش می کند.
این نماینده مجلس با انتقاد از بودجه یک درصدی فرهنگ اظهار کرد: متوسط جهانی اعتبار بخش فرهنگ هفت درصد و در آمریکا ۳۰درصد است که این نشان می دهد نوع نگاه مسوولان فرهنگی ما به این مقوله سطحی است.
نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: این موضوع در دولت یازدهم و سایر دولت ها نیز بوده و متاسفانه برخی از همین مسوولان اعتقادی به انقلاب و اسلام هم ندارند.
وی ادامه داد: در همین رابطه و در هنگام تشریح مقولات فرهنگی با حضور معاون رییس جمهور یکی از کارشناسان همراه وی می گوید ۳۶هزار میلیارد تومان برای این برنامه ها لازم است که بنده با صراحت به آقای نوبخت گفتم اگر اینها کارشناس دولت اسلامی هستند که بویی از اسلام و انقلاب نبرده اند و ضد نظام هستند.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: با این یک درصد چگونه می توان جوابگوی ۴۰۰ نهاد و سازمان و تشکل فرهنگی بود که فقط در یک قلم بنیاد نهج البلاغه من و توی شیعه ۱۰۰میلیون تومان می خواهد و ما توان تامین همین اعتبار را نداریم.
وی سپس به رویکرد اصلاح طلبان و تشکیل اتاق فکر آنها با اهداف براندازانه به نفع انقلاب مخملین اشاره کرد و گفت: این گروه از سال ۸۱ نظریه پردازان غربی را به ایران آوردند و با آنها جلساتی گذاشتند.
حجت الاسلام سالک کاشانی بیان داشت: آلن تورن، یورگن هابرماس، ریچارد رورتی، جان کین و تیموتی گاراتن مهمترین نظریه پردازان غربی هستند که راهبرد اصلاح طلبان را طوری مشخص کردند که حتی شخص محمد خاتمی هم در سخنانش از این اتاق فکر بهره برده و سخنانی در همان چارچوب براندازانه بر زبان می راند.
وی با یادآوری اینکه فتنه ای بزرگتر در راه است تاکید کرد: اینها با کمک ۱۷۰اپوزوسیون خارجی و …در صدد گرفتن مجلس خبرگان و شورای اسلامی با هدف سازش با آمریکا و رهبر سازی هستند.
وی تصریح کرد: دولت در واجهه با آمریکا منفعل است و ما هم نگران مذاکرات هستیم.
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای رفسنجانی به صراحت به مردم، مجلس، مذاکره کنندگان و قانون توهین می کند که برگردیم می بینیم این موضوع در این مدت سلسله وار مسائلی مانند تشکیل شورای رهبری، حمایت دختر وی از بهاییان و منافقان و …را شامل می شوند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم تاکید کرد: تنها راه مقابله با فتنه ها تشکیل جبهه ای قوی حول محور ولایت و تشریح مسائلی است که مردم باید بدانند و بفهمند.
وی در خاتمه به این گفته آمریکایی ها که خواستار برداشتن تحریم ها در طول ۱۰سال شده اشاره کرد و گفت: اینها از همین رو چشم امید به گرفتن دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی دوخته اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.