سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:26 - پنجشنبه 14 اسفند 1393

بخشدار بخش بن رود:

برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیر مجاز انجام می شود

بخشدار بخش بن رود با اشاره به تاکید استاندار اصفهان از برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیر مجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه ای در خصوص نظافت و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز بخش بن رود با حضور مسئولین ادارات و اعضای شوراها و دهیاران بخش بن رود در سالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار گردید.
صادقی با توجه به تاکید استاندار  اصفهان در خصوص محیط زیست، نظافت و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: در خصوص تخلیه نخاله های ساختمانی در همه حال باید پیش گیری لازم به عمل آید و در غیر این صورت تخلف شهرداران و دهیاران موظف به تشکیل پرونده و برخورد قانونی می باشند.

بخشدار بخش بن رود افزود: جلسه ای در راستای آموزش لودرداران و کمپرسی های بخش بن رود برگزار می شود و بر این اساس دهیاران موظف به ارسال اسامی این طیف هستند.
وی متذکر شد: در صورت عدم جلوگیری از تخلیه نخاله ها و کود حیوانی توسط دهیاران، برخورد قانونی با آنها انجام می شود.

صادقی با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین ضرورت نظافت محیط زیست منطقه گفت: شهرداران و دهیاران ضمن نظافت معابر، پارک ها، بافت شهر و روستا تا شعاع 5 کیلومتر اقدام پاکسازی انجام دهند.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید جهاد کشاورزی صدور هرگونه مجوز ضمن رعایت حریم راها و کانال و … بعد از راهنمائی ارباب رجوع منوط به اخذ پروانه از شهرداری و بخشداری جهت ساخت و ساز نماید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.