سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 10:07 - پنجشنبه 14 اسفند 1393

با حضور فرماندار شهرستان اصفهان:

10 میلیارد ریال برای اشتغالزایی در اژیه و ورزنه تخصیص یافت

فرماندار اصفهان گفت: مبلغ 10میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی امسال برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در دو منطقه اژیه و ورزنه تخصیص یافت.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل الله کفیل در بازدید از یک شرکت ریسندگی بافندگی و طرح توسعه آن در بخش مرکزی اصفهان افزود: مدیریت شهرستان اصفهان با جدیت پیگیر ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی اژیه و ورزنه توسط شرکت شهرکهای صنعتی است.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان، ایجاد اشتغال را یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهرستان اصفهان اعلام کرد.

کفیل با اشاره به اراده جدی دولت در حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان افزود: تولیدکنندگان می توانند با سرمایه گذاری در بخش های جرقویه سفلی و علیا ، بن رود و قسمتی از بخش جلگه شهرستان اصفهان از مزایای مناطق محروم و معافیت های قانونی در پرداخت مالیات برخوردار شوند.

فرماندار اصفهان گفت: بهترین جایگزین برای اشتغالزایی و جبران خسارتها در شرایط خشکسالی منطقه ، توجه به شهرکهای صنعتی و کارگاههای تولیدی در سطح شهرستان است.

کفیل ، شرایط و زیرساخت های شهرکهای صنعتی در منطقه جرقویه و شهر تودشک را مناسب دانست و افزود: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان می توانند با کمترین زمان و هزینه کم برای انجام مراحل اداری و ایجاد کارگاه و کارخانه در این مناطق اقدام کنند.

این شرکت ریسندگی بافندگی در بخش مرکزی شهرستان اصفهان با مساحت 13 هزار متر مربع و با اشتغالزائی 200 نفر در سه شیفت کاری روزانه بیش از 40 تن نخ تکسچره تولید می کند.

شهرستان اصفهان با دو میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهر و 520 روستاست.

خشکسالی های اخیر در اصفهان بویژه خشک شدن رودخانه زاینده رود خسارات بسیاری به این شهرستان بویژه بر کشاورزی شرق آن وارد کرده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.