اصفهان شرق

زنگ شور نیکو کاری در مدارس بخش کوهپایه نواخته شد

کدخبر: 55580
1393/12/13 در ساعت 19:47

موسی کاظمی در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به استقبال باشکوه خانواده ها در کمک به نیازمندان، اظهار کرد: حضور مردم در طرح های مشارکتی نظیر جمع آوری کمک برای بی بضاعتان یکی از موارد مهم در کشور است و هر جا مردم حاضر باشند نتیجه مطلوبی را به بار می اورد.

رئیس کمیته امداد کوهپایه از نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس این بخش خبر داد و افزود: در دبیرستان بنت الهدای کوهپایه، مدرسه شهید مردانی تودشک، دبیرستان الزهرا شهر سجزی با حضور مسئولین زنگ شور نیکوکاری با اکرام فاطمی به صورت نمادین نواخته شد.

IMG_5177

وی افزود: در دبیرستان بنت الهدای کوهپایه با همکاری دبیران و دانش آموزان و اولیا دانش آموزان با تشکیل بازارچه و پخت غذاهای سنتی جهت کمک به دانش آموزان نیازمند این عمل اجرا که مورد استقبال مسئولین قرار گرفت و کمک قابل توجهی جمع آوری گردید. همچنین این استقبال نسبت به سال قبل بسیار مطلوب تر بود و کمک های جمع آوری شده به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

موسی کاظمی ادامه داد: در سال گذشته مبلغ 75000000 ریال در سطح مداری بخش جمع آوری که در همان مدارس به دانش آموزان نیازمند مساعدت گردید ولی امسال بیش از یک میلیون تومان جمع آوری شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری شور نیکو کاری ترویج فرهنگ محبت به همنوعان و هدف اصلی و فلسفه برگزاری جشنواره نیکوکاری بوده که الهام از اصول و مبانی دین مبین اسلام است و پیام امداد توسعه فرهنگ انفاق و ایثار و همدردی عمومی میباشد.