سرویس: دسته‌بندی نشده 09:01 - شنبه 09 اسفند 1393

خداحافظی محمدی بخشدار بخش مرکزی اصفهان انجام شد

طي احكامي از سوي استاندار اصفهان معاون برنامه ريزي و اداري مالي فرمانداري و بخشدار مركزي شهرستان اصفهان منصوب و معرفي شدند.

 

به پيشنهاد فرماندار اصفهان طي احكام جداگانه اي از سوي آقاي دكترزرگرپور استاندار محترم استان آقايان صفرعلي رعايايي و عليرضا حسيني بعنوان معاون برنامه ريزي و اداري مالي فرمانداري و بخشدار مركزي شهرستان اصفهان منصوب و معرفي شدند.

ياحي معاون سياسي امنيتي استانداري اصفهان در آيين تكريم و معارفه با تأكيد بر خدمت بي منت براي مردم گفت: هر آمدني را رفتني است و مسئولين بايستي با عملكرد مطلوب خود و تلاش در جهت جلب رضايت مردم با خيالي اسوده و اطمينان خاطر مسئوليت و سنگر خدمت را به ديگري واگذار نمايند.

در ادامه فضل اله كفيل فرماندار اصفهان با اشاره به جايگاه حساس معاونت برنامه ريزي و اداري مالي و همچنين بخشداري مركزي افزود: برنامه ريزي مدون و نظارت براجراء و هزينه اعتبارات تملك دارائي شهرستان،و موضوع اشتغال و همچنين امور آب كشاورزان از مهمترين اولويتهاي وظايف اين حوزه مي باشد كه بايستي با هماهنگي دستگاه هاي مربوطه بهترين بهره وري از امكانات و ظرفيتهاي موجود براي خدمت به مردم بدست آيد.

ايشان به بيان حساسيت و حجم گسترده امور مربوط به بخش مركزي شهرستان اصفهان  با دارا بودن سه شهر و 80 روستا بعنوان بزرگترين بخش استان، اظهار داشت: به دليل موزائيك بودن اين بخش با كلانشهر اصفهان با چالشها و فرصتهاي زيادي مواجه است كه مي طلبد بخشدار ضمن استفاده مطلوب از ظرفيتها و امكانات موجود با ايجاد هماهنگي مضاعف بين شوراها ، دهياران و دستگاه هاي اجرايي از فرصتها به خوبي استفاده و همچنين با تدبير و برنامه ريزي كارشناسي نسبت به رفع مشكلات اقدام  نمايد.

در پايان از زحمات آقايان عباسعلي جعفري و فرهاد محمدي بعنوان معاون پيشين برنامه ريزي و اداري مالي فرمانداري و بخشدار پيشين مركزي تقدير و تشكر بعمل آمد.

قابل ذكر است در اين جلسه آقاي محمد ساعدفر نيز بعنوان رئيس اداره برنامه ريزي و اداري مالي فرمانداري منصوب و معرفي شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.