سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 15:01 - سه شنبه 12 اسفند 1393

در ستاد نوروزی در جرقویه علیا مطرح شد:

کویر جرقویه علیا پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود

اولین جلسه ستاد نوروزی جرقویه علیا با حضور مسئولان در بخشداری این بخش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: جلسه ای حول محور عید نوروز در بخشداری بخش جرقویه علیا برگزار شد تا بتوان با توجه پتانسیل های موجود در جرقویه در جهت جذب توریسم و فراهم کردن فضای مطلوب گام برداشت.

در این جلسه مقرر شد تا محل های باستانی و تفریحی شهر توسط شهرداری در قالب پوستر معرفی شود تا بتوان در جذب بالاتر گردشگر و استفاده مطلوب مسافران نوروزی از مناطق گردشگری جرقویه علیا عمل کرد.
گفتنی است با توجه به کویری بودن منطقه جرقویه و همچنین مسافت بسیار با مرکز شهر اصفهان میبایست مراکز درمانی و برخی ارگان ها به صورت شیفتی به مسافران ارائه خدمات بدهند تا در مواجه شدن با برخی اتفاقات ناگهانی خطری مسافران را تهدید نکند.

لازم به ذکر است جدا از کویر زیبای ورزنه و تپه های شنی آن منطقه، جرقویه علیا دارای تپه های شنی با وسعت بسیار و دورنمای زیبا مطرح می شود و به این واسطه در طول سال پذیرای مهمانان بسیار از سطح استان است، بر این اساس مسئولان تدابیرلازم را در جهت رفع موانع عبور و مرور اعلام کردند تا به این واسطه استفاده خوبی از این جاذبه های طبیعی شود.
به گزارش اصفهان شرق: جرقویه علیا دارای ساختمان هایی با قدمت دیرینه و همچنین چشمه ی آب همیشه جوشان است که نظر هر هنر دوستی را به خود جلب می کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.