سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:52 - سه شنبه 12 اسفند 1393

در کمیته گردشگری ورزنه مطرح شد:

اختصاص بیش از یک میلیارد ریال اعتبار در ساماندهی به مسافران نوروزی ورزنه

شهردار شهر ورزنه گفت: برای ساماندهی ارائه خدمات مناسب جهت رفاه حال مسافران نوروزی بیش از یک میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: در کمیته گردشگری ورزنه با حضور مسئولان این بخش، راهکارهای اساسی و منطقی در زمینه گردشگران که در ایام تعطیلات نوروزی به بخش بن رود و شهر ورزنه مراجعه دارند بحث و تبادل نظر گردید.
صادقی هدف از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی را هماهنگی و همکاری تمام ادارات و دستگاههای شهر ورزنه به منظور فراهم آوردن شرایط و امکانات مورد نیاز میهمانان نوروزی عنوان کرد و اظهار داشت: شهر ورزنه و بخش بن رود با توجه به نزدیکی به شهر اصفهان از پتانسیل بالای گردشگری و جذب توریسم برخوردار است و به همین منظور باید هماهنگی های لازم در جهت رفع نیاز مسافران به عمل آید.

بخشدار بخش بن رود با توجه به وجود جاذبه های منحصر به فرد در ورزنه با اشاره به برخی از آثار گفت: تپه های ماسه ای سایت واحه، گاوچاه، آسیاب شتر، برج کبوتر خانه، موزه مردم شناسی، قلعه تاریخی قورتان، زنان چادر سفید و تالاب بین المللی گاوخونی از جاذبه های گردشگری ورزنه به شمار می رود که در ابعاد فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت وافری است.
علی عطایی در ادامه افزود: امید است با فراهم آوردن تسهیلات مطلوب از جمله نظم و امنیت، فضای مناسب و قیمت مناسب کالاهایی که به مردم ارائه می شود، خاطره خوبی از شهر ما در ذهن میهمانان نوروزی ماندگار شود.
شهردار شهر ورزنه با مهم دانستن خدمات رفاهی به مسافران در ایام نوروز خاطرنشان کرد: برای ساماندهی ارائه خدمات مناسب جهت رفاه حال مسافران نوروزی بیش از یک میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.
وی خاطرنشان کرد:  اقداماتی در خصوص برپایی ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی و آمادگی ستاد بحران و حوادث جهت همکاری با مسافران نوروزی از جمله مصوبات نشست ستاد نوروزی شهر ورزنه می باشد.
مهنس هوایی مدیر سایت تفریحی واحه با درخواست از نیروهای بومی و پتانسیل های موجود در ورزنه اظهار داشت: با توجه به سرمایه گذاری کلانی که در محل سایت تفریحی واحه به عمل آمده و در آینده نیز فازهای تکمیلی آن افتتاح خواهد شد از همه نیروهای بومی و پتانسیلهای محلی در خواست به همکاری را داریم تا در این زمینه از موازی کاری و مشکلات ناشی از بی مدیریتی جلوگیری شود و تحت مدیریت واحد خدمات رسانی به گردشگران انجام شود.
در پابان از زحمات بی بدیل و بی شائبه مهندس عطایی شهردار محترم شهر ورزنه تجلیل شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.