اصفهان شرق

افزایش سواد رسانه‌ای خنثی‌کننده توطئه‌های فرهنگی دشمن است

کدخبر: 55429
1393/12/12 در ساعت 12:00

به گزارش اصفهان شرق؛ علی‌اکبر رائفی‌پور  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فضای آخرالزمانی شامل دو بعد جبهه شر به نام صهیونیسم و جبهه خیر به نام مهدویت است که باید هر دو جبهه را بررسی کرد.

وی با اشاره به اینکه تنها کلاس‌های دشمن‌شناسی کشور متعلق به بنده است، افزود: بر اساس مبانی قرآنی، ابتدا بحث دشمن شناسی را آغاز کردم و با یک شیب بسیار نرم، مخاطب را از فضای دشمن‌شناسی به فضای مهدویت سوق داده‌ایم.

* بیش از 300 نفر با حضور در موسسه مصاف، شیعه شده‌اند

وی با اشاره به اینکه بحث‌های خود را با مباحث شیطان‌پرستی آغاز کردم و در نهایت به امام‌شناسی و مهدویت رسیدم، یادآور شد: بیش از 300 نفر با حضور در موسسه مصاف، شیعه شده‌اند. آن چیزی که در عمل اتفاق افتاده این است که 120 کانون مهدویت در کشور تشکیل شده است.

*‌ ISIS، از نمادهای فراماسونری است

وی افزود: به عنوان مثال ISIS از نمادهای فراماسونری است که هم‌اکنون به عنوان اسم داعش انتخاب شده است.

این کارشناس مباحث مهدویت و آخرالزمان تاکید کرد: در حال حاضر ایران در علم، فن و تکنولوژی رسانه ضعیف است و در مقابل دشمن در این عرصه‌ها بسیار قوی عمل کرده است.باید سواد رسانه‌ای خود را بالا ببریم و با یادگیری فنون عملیات روانی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

رائفی‌پور با اشاره به اینکه دشمن با جدیدترین روش‌ها، اهداف خود را پیگیری می‌کند، اظهار کرد: باید به مردم یاد بدهیم که دشمن تیر خود را می‌زند و ما باید ضدگلوله داشته باشیم.

وی یادآور شد: به عنوان مثال در کانادا موبایلی ساخته شده که بدون اینترنت، شبکه‌های ماهواره‌ای را نشان می‌دهد و درصدد هستند که آن را در ایران اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها نهادی که مشکلات این مملکت را درست می‌کند، مجلس است، تأکید کرد: باید به مردم یاد دهیم که بر اساس منطق صحیح رأی دهند و از روی حس ناسیونالیستی و وعده‌های دور از عمل و واهی رأی ندهند.

رائفی‌پور اضافه کرد: در شرایط فعلی وظیفه نیروهای ارزشی و انقلابی این است که در مرحله اول سواد رسانه‌ای خود را بالا برده و در مرحله بعد، سطح سواد رسانه‌ای مردم را بالا ببرند.

منبع: فارس