سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:33 - سه شنبه 12 اسفند 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس

سد تونل سوم کوهرنگ هرچه سریعتر تکمیل شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در زمینه تکمیل سد تونل سوم هرچه سریعتر اقدام کند و این سد را به بهره‌برداری برساند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حمیدرضا فولادگر پیرامون وضعیت رودخانه زاینده‌رود در سال 94 و شرایط این رودخانه اظهار داشت: تداوم جریان آب رودخانه زاینده‌رود بستگی به وضعیت منابع آب در استان اصفهان دارد و همه باید برای تداوم جریان رودخانه زاینده‌رود تلاش کنند.

وی با اشاره به بارش‌های ماه‌های گذشته در استان اصفهان و سرچشمه‌های زاینده‌رود افزود: استان اصفهان امسال از نظر وضعیت بارش وضعیت خوبی نداشت و بارش‌ها در مناطق مختلف استان نسبت به سال گذشته مناسب نبود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه امسال از نظر بارش بر این استان گذشت، نویدبخش استمرار جریان زاینده‌رود به مانند وضعیت فعلی در سال آینده نیست.

وی در پاسخ به سئوالی درباره راهکار حفظ زاینده‌رود و تداوم جریان این روزدخانه خاطرنشان کرد: تنها کاری که در حال حاضر می‌توان برای جریان این رودخانه انجام داد، این است که مانع خشک شدن کامل این رودخانه شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به عدم مشخص بودن وضعیت اجرایی انشعابات زاینده‌رود بیان کرد: انتظار داریم دولت در زمینه مصوبات شورای عالی آب هر چه زودتر تصمیم‌گیری کند و این مصوبات هرچه سریعتر اجرایی شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آبرسانی به استان اصفهان بیان کرد: دولت باید در زمینه تکمیل سد تونل سوم هرچه سریعتر اقدام کند و این سد را به بهره‌برداری برساند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.