سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:45 - سه شنبه 12 اسفند 1393

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

مردم در ایام نوروز فرصت ارتکاب جرم را برای مجرمان فراهم نکنند/ برخورد با معتادان پرخطر از ۱۵ اسفند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کسانی که قصد دارند در ایام نوروز به مسافرت بروند لازم است اشیاء با ارزش خود را به صندوق های امانات بسپارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز سرهنگ حسین حسین زاده اظهار داشت: مردم نباید فرصت ارتکاب جرم را برای مجرمان را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که قصد دارند در ایام نوروز به مسافرت بروند لازم است طلاجات، جواهرآلات، اوراق بهادار و سایر اشیاء با ارزش خود را به صندوق های امانات (safe box) بسپارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه قرار دادن وجوه نقد، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و لپ تاب در اتومبیل و در کنار حاشیه زاینده رود یا هر نقطه دیگری از کشور یک رفتار پر خطر محسوب می شود، تاکید کرد: صندوق های نسوز منازل مکان امنی برای نگهداری اشیای با ارزش نیست.

* پلیس ۱۰۰ درصد توان خود را برای برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز بکار خواهد گرفت

سرهنگ حسین زاده خاطر نشان کرد: پلیس نیز از ۲۵ اسفندماه تا ۲۰ فروردین ماه ۱۰۰ درصد توان خود را در راستای برقراری نظم و امنیت بکار خواهد گرفت که از جمله می توان به بکارگیری توان نیروهای کمکی در یگان های ویژه و دانشجویان و دانش آموختگان و همچنین عوامل وظیفه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه قرار است از ۱۵ اسفندماه با معتادان پرخطر که سابقه ارتکاب جرم دارند برخورد شود، اذعان داشت: تعداد قابل توجهی از معتادین شناسایی شده به کمپ های ترک اعتیاد ارجاع خواهند شد تا علاوه بر ترک اعتیاد معتادان به دیو افیون، فرصت ارتکاب جرم از آن ها گرفته شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در نوروز ۹۴ بتوانیم شاهد کاهش ۲۰ درصدی جرایم در استان باشیم.

وی در حوزه راه های استان اصفهان تاکید کرد: در حوزه راه ها نیز پلیس ۱۰۰ درصد توان خود را در برقراری نظم بکار خواهد گرفت تا تلفات و تصادفات جاده های درون و برون شهری کاهش پیدا کند.

* برخورد با مظاهر علنی فساد در ایام نوروز

سرهنگ حسین زاده در زمینه موضوع حجاب و عفاف شهروندان و مسافران در اصفهان، ابراز داشت: نیروی انتظامی به همراه سایر دستگاه ها و نهادهایی که به نوعی با موضوع حجاب و عفاف در جامعه در ارتباط هستند، تلاش خواهند کرد تا در ایام نوروز با مظاهر علنی فساد در جامعه از جمله بدحجابی برخورد کنند.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.