سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 16:32 - دوشنبه 11 اسفند 1393

نایب رئیس شورای شهر اصفهان خبر داد:

پیش بینی دو پردیس فرهنگی در شهر اصفهان

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: حرکت شورا پیرامون مسائل فرهنگی ایجاد پردیس فرهنگی و فرهنگ سرای تخصصی بانوان در سال آینده است.

احمد شریعتی در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به بررسی آلودگی زیست محیطی به عنوان اولویت کاری شورای شهر اصفهان اظهار کرد: زیربنای حمل و نقل و توجه اساسی در تکمیل متروی اصفهان از عوامل کاهش آلودگی زیست محیطی است که امیدواریم در نیمه اول سال 94 با خریداری رم بیشتر، در جهت تکمیل مترو پیش رویم.
نایب رئیس شورای شهر اصفهان در رابطه با بحث ترمیم ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: تعویض اتوبوس و ترمیم ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار ماست و امیدواریم سال آینده شهروندان شاهد عوض شدن ناوگان اتوبوس رانی شوند تا بتوان آلودگی را به حداقل رساند.
وی با ذکر حرکت شورا در مسیر فرهنگی اذعان کرد: 2 پردیس فرهنگی بزرگ با کلیه امکانات و همچنین ایجاد فرهنگ سرای تخصصی بانوان از برنامه های مورد توجه این بخش در سال 94 است تا بتوان امور فرهنگی بانوان را به نحو خوب شروع کرد.
شریعتی با توجه به این مطلب که تلاش مسئولان طی سال 93 با توجه به بیانات رهبری به چه میزان بوده است، خاطر نشان کرد: نباید بی انصافی در این زمینه به خرج داد زیرا تلاش مسئولان در تمام برنامه ها مشهود است و اگر کاستی بوده است باید با توجه به منویات رهبری به سرانجام رساند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.