سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:07 - دوشنبه 11 اسفند 1393

رائفی‌پور:

دشمن درصدد پیاده‌سازی منجی و آخرالزمان منطبق بر اعتقادات خود است

مدیرموسسه مصاف ایرانیان گفت: دشمن به آخرالزمان اعتقاد کامل دار و درصدد است که آخرالزمان مدنظر خود را در جهان پیاده کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی اکبر رائفی پور در برنامه‌ای که به همت موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی در سینما سپاهان برگزار شده بود، با اشاره به اینکه خدای متعال، انسان را به عنوان جانشین خود در کره زمین انتخاب کرده، اظهار کرد: شیطان به انسان به عنوان «خلیفة‌الله» سجده نکرد و در ادامه نیز پیروان شیطان نیز همان راه را ادامه دادند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت فعلی جهان برمبنای عدالت نیست، گفت: در حال حاضر حدود یک‌میلیارد و 800 میلیون انسان در دنیا گرسنه هستند که ایم یک فاجعه است.

* آمریکا، می‌تواند غذای 60 درصد مردم جهان را تأمین کند

مدیرعامل موسسه مصاف ایرانیان با اشاره به اینکه در جهان مشکلی برای تولید غذای مورد نیاز وجود ندارد، افزود: ضریب خودکفایی کشاورزی آمریکا با جمعیت 320 میلیون نفر 11.5 است، به این معنی که آمریکا به تنهایی می‌تواند غذای 60 درصد مردم جهان را تأمین کند.

این کارشناس مباحث مهدویت و آخرالزمان تصریح کرد: متأسفانه آمریکا به جای کمک به مردم گرسنه آفریقا، گندم اضافه خود را به دریا می ریزد  تا قیمت آن بالا برود.

وی با اشاره به اینکه سران کشورهای زر، زُور و تزویر از حقوق بشر فقط سخن می‌‌گویند، ابراز کرد: غربی‌ها این طور مطرح می‌کنند که علت گرسنه و فقیر بودن مردم این کشورها، افزایش جمعیت است و در همین راستا، گرسنگی، سوء تغذیه و ایجاد جنگ و خشونت، را بهترین راهکار برای کاهش جمعیت معرفی می‌کنند.

رائفی‌پور یادآور شد: مردم گرسنه آفریقا، الماس‌های خود را به غربی‌ها می‌فروشند و در قبال آن اسلحه و تجهیزات نظامی می‌خرند.

* مدیریت فعلی جهان منجر به بی‌عدالتی شده است

این پژوهشگر مباحث مهدویت با اشاره به اینکه مدیریت فعلی جهان، منجر به بی‌عدالتی در جهان و مرگ هزاران انسان بر اثر گرسنگی و جنگ و خشونت شده، یادآور شد: در گوشه‌ای از جهان انسان‌ها براثر سوء تغذیه می‌میرند و در گوشه‌ای دیگر، گروه حمایت از پروانه‌های مکزیکی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آخرالزمان بشر به این نتیجه می‌رسد که این جهان نیازمند یک منجی است، ابراز داشت: در حدود 15 سال است که بحث منجی گرایی در جهان مطرح شده و جهانیان در انتظار فردی هستند که دنیا را نجات دهد.

رائفی‌پور با بیان اینکه تا دوران آخرالزمان، تمامی مکتب‌های فکری و حکومت‌ها امتحان خود را پس می‌دهند، گفت: جهان امروزی نیازمند مردی از تبار علی(ع) است.

مدیرعامل موسسه مصاف ایرانیان با اشاره به اینکه درفیلم‌های هالیوودی می‌بینیم که انسان و یا حتی حیوانی را به عنوان منجی به جهانیان معرفی می کنند، افزود: تفاوت این منجی با منجی واقعی در این است که منجی واقعی، یارانی هم دارد.

* دشمن درصدد است که آخرالزمان مدنظر خود را در جهان پیاده کند

مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن به آخرالزمان اعتقاد کامل دارد، تأکید کرد: دشمن درصدد است که آخرالزمان مدنظر خود را در جهان پیاده کند که برهمین مبنا، انسان‌های زیادی در جهان کشته می‌شوند.

وی افزود: در زمینه مسائل آخرالزمانی بسیار کند حرکت می‌کنیم درحالی که طرف مقابل بسیار سریع و بدون هیچ تأخیری درحال پیش رفتن است.

رائفی‌پور با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در منطقه درحال وقوع است اتفاقات آخرالزمانی است، یادآور شد: در سال 2009 و در تحلیل فیلم 2012 اعلام کردم که گروه‌هایی به منطقه خاورمیانه می آیند و شروع به سر بریدن می‌کنند و پرچم‌های آنها هم سیاه است.

مدیرعامل موسسه مصاف ایرانیان با اشاره به اینکه داعش مطرح می‌کند که ما سر انسان‌ها را می‌بریم چون امام مهدی (ع) هم پس از ظهور، سر انسان‌ها را می‌برد، تصریح کرد: داعش با اقدامات ضد انسانی خود درصدد است تا نسبت به حضرت مهدی (ع)، ترس و وحشت ایجاد کند.

* اعضای داعش خود را سربازان مهدی موعود می دانند

این پژوهشگر مباحث مهدویت و آخرالزمان با اشاره به اینکه داعش این طور مطرح می‌کنند که اعضای آن، منتظران مهدی موعود و زمینه سازان ظهور هستند، گفت: در نشریه دابق که نشریه الکترونیکی داعش به زبان انگلیسی است در هر شماره عنوان می‌شود که ما سربازان مهدی موعود هستیم.

وی افزود: سوریه که زمانی یکی از کشورهای امن منطقه خاورمیانه و کشوری توریستی بود، بر اثر جنایت‌ها و ویرانی‌های داعش به وضعیتی دچار شده که مردم با فتوای علما، گوشت گربه می‌خورند.

رائفی‌پور با اشاره به اینکه در شرایط فعلی هر ایرانی وظیفه دارد زمینه را برای ظهور امام زمان (ع) فراهم کند، گفت: متأسفانه دغدغه جوانان ایرانی حضور بیشتر در شبکه‌های اجتماعی و پست‌های بیشتر و لایک بیشتر شده است.

مدیرعامل موسسه مصاف ایرانیان بیان داشت: شبکه های اجتماعی به غیر از بحث‌های امنیتی آن، عامل اتلاف وقت مردم به خصوص جوانان شده و قلوب  اعضای خانواده‌ها را از هم دور کرده است.

این استاد دانشگاه گفت: متأسفانه در مملکت اسلامی ایران، از هر صد ازدواج 20 ازدواج به طلاق منجر می‌شود و نرخ زاد و ولد به 1.18 درصد کاهش یافته و از طرف دیگر با هجمه عظیم اعتیاد و شبکه های ماهواره‌ای روبه‌رو هستیم که بنیان‌های خانواده را به شدت در معرض فروپاشی قرار داده است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.