سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:12 - یکشنبه 10 اسفند 1393

فرماندار اصفهان:

جریان آب زاینده‌رود در ایام نوروز تداوم می‌یابد

فرماندار اصفهان گفت: آب زاینده‌رود در ایام نوروز باز می‌ماند و احتمال دارد تا اوایل خرداد این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ فضل‌الله کفیل در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اصفهان که با حضور مدیران شهرستان و شهرداران برگزار شد، اظهار داشت: در این ستاد نزدیک به ۳۰ دستگاه اجرایی همکاری می‌کنند و ۱۵۰ هزار نفر هر شب آماده خدمات‌دهی هستند.
وی با بیان اینکه امسال چادر خواب در اصفهان نخواهیم داشت، تصریح کرد: مراکز اقامتی مناسبی برای این مسافران در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند علاوه بر بازدید از مکان‌های تاریخی و گردشگری شهر اصفهان از مکان‌های دیدنی شهرستان‌های استان و شرق اصفهان نیز دیدن کنند.
فرماندار شهرستان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته روزانه حدود ۵ هزار نفر از ورزنه بازدید کردند و سال گذشته اصفهان میزبان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بود که این مسئله امسال افزایش می‌یابد.
وی درباره افزایش میزان مسافرت‌های نوروزی به اصفهان و اهمیت این مسئله تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید این تعداد ۲۰ درصد افزایش داشته باشد و استقبال مسافران نوروزی از اصفهان افزایش یابد.
کفیل با بیان اینکه در سال جدید اتفاق مهمی رخ می‌دهد، افزود: آب زاینده‌رود در ایام نوروز باز می‌ماند و احتمال دارد تا اوایل خرداد این روند ادامه داشته باشد.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.