سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:14 - یکشنبه 10 اسفند 1393

مسئول تربیت‌بدنی سپاه اصفهان:

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح اصفهان برگزار می‌شود

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح اصفهان و اهدای جوایز تیم‌های برتر این مسابقات دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی قاسمی با اشاره به برگزاری رقابت‌های نیروهای مسلح اصفهان اظهار داشت: مسابقات لیگ ورزشی نیروهای مسلح برای نخستین بار در استان و کشور طراحی و برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات از 31 شهریور ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور 16 تیم والیبال و 16 تیم فوتسال آغاز و به صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مراحل نهایی مشخص شدند.

مسئول تربیت بدنی سپاه اصفهان گفت: روز پنجشنبه و همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج حسین خرازی، دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات انجام گرفت و تیم‌های فرماندهی ناجا به مقام قهرمانی مسابقات والیبال و فوتبال دست یافتند.

وی بیان کرد: در این مسابقات که به میزبانی لشگر 14 امام حسین(ع) برگزار شد، در رشته والیبال پس از تیم ناجا، تیم‌های هسا و سپاه صاحب‌الزمان(عج) و در رشته فوتسال هم پس از تیم فرماندهى انتظامى استان، تیم‌های هوانیروز آجا و پدافند هوایى آجا مقام‌هاى دوم و سوم را کسب کردند.

قاسمی تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح و اهدای جوایز تیم‌های برتر این مسابقات دوشنبه هفته آینده در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید صدوقی برگزار می‌شود و در این آئین یگان‌های نمونه، تیم‌های برتر، مربیان و داوران برگزیده نیز تجلیل می‌شوند.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.