سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - یکشنبه 10 اسفند 1393

رئیس کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان:

ارتباط ایران با کشورهای دنیا برای توسعه کشاورزی ضروری است

رئیس کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: ایران در برخی از محصولات کشاورزی رتبه‌های قابل قبولی در دنیا دارد اما به دلیل محدودیت‌های ارتباطی، نتوانسته این روابط را توسعه دهد.

به گزارش اصفهان شرق؛ زهرا اخوان نسب در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان اصفهان با اصحاب رسانه اظهار داشت: در دوره گذشته به عنوان نخستین بانو در اتاق بازرگانی بعد از 79 سال از تشکیل آن انتخاب شدم و در اتاق آینده امیدوار هستم بتوانیم با نگاهی به سیاست‌های کلان کشور و رعایت اخلاق هدف خود را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بلوغ بخش خصوصی ما در گرو خرد دسته جمعی است، تصریح کرد: در دوره گذشته با مصوبات انجام شده، اتاق‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شدند و در حقیقت اتاق‌ها به عنوان بازوی مشورتی 3 قوه ایفای نقش می‌کنند.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان افزود: اولویت‌های اقتصادی استان با استفاده از نخبگان اقتصادی شناسایی می‌شوند و به موقع تصمیمات لازم را می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ما در برخی از محصولات کشاورزی رتبه‌های قابل قبولی در دنیا داریم اما متاسفانه به دلیل محدودیت‌های ارتباطی با دنیا، نتوانسته‌ایم این روابط را توسعه دهیم و اگر این محدودیت‌ها برداشته شود حضور ما در جوامع بین‌المللی می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

محسن پورسینا، نایب رئیس هیئت مدیره صنایع پتروشیمی اصفهان نیز در این همایش اظهار داشت: وظیفه اصحاب رسانه این است که شعارهای داده شده کاندیداها را عیارگیری کنند و ببینند چقدر درست است و در حقیقت اصحاب رسانه می‌توانند خط‌ کش خوبی برای انتخاب‌کنندگان باشند.

وی تصریح کرد: هرکس اثبات خود را در نفی دیگران نبیند و اغراق نکند زیرا شرط گذشتن از مشکلات در درجه نخست ندیدن خود است و منافع شخصی را باید کنار گذاشت.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: کسی باید این مسند را اشغال کند که درعین داشتن زبان گویا و ادب از شجاعت نیز برخوردار باشد تا بتواند مشکلات را به گوش مسئولان برساند.

وی افزود: باید عملکرد افراد کاندید را در دوره 4 ساله عملکرد آنها دید، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که امیرکبیر تمام افتخاراتش را در دوره تصدی 3 ساله به دست آورده است.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.