سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:31 - شنبه 09 اسفند 1393

با حضور مسئولان بخش جلگه برگزار شد:

تجلیل از قهرمانان فوتبالیست تیم عرفان هرند

10 مسابقه و 10 پیروزی و کسب عنوان قهرمانی حاصل نتیجه ورزشکاران شایسته شهر هرند در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال آسیا ویژن استان اصفهان بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق: مراسم تجلیل از فوتبالیست های تیم عرفان هرند قهرمان مسابقات لیگ دسته اول فوتسال آسیا ویژن با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر هرند، رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان و هیات همراه از هیات فوتبال شهرستان اصفهان، رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان اصفهان، بخشدار ورزش دوست بخش جلگه، اعضای ورزش دوست شورای شهر هرند، بسیجیان و پیشکسوتان فوتبال شهر هرند برگزار گردید.
مراسم اختتامیه و آیین تجلیل از بازیکنان تیم عرفان هرند همزمان با برگزاری دیدار آخر این تیم در مسابقات لیگ دسته اول آسیا ویژن در حالی برگزار گردید که باز هم تیم عرفان علی رقم اینکه نیازی به پیروزی نداشت و از دو هفته پیش قهرمانی این تیم مسجل گردیده بود دست به کار بزرگی زد و تیم یک دست بارمان سپهر خمینی شهر را شکست داد تا این تیم در یک شاهکاری به یاد ماندنی توانسته باشد در مسابقات استانی از 10 مسابقه 10 پیروزی را به ارمغان بیاورد و با کسب 30 امتیاز قهرمان این مسابقات گردد.
در مراسم تجلیل از این ورزشکاران جعفری مسئول شورای شهر هرند ضمن تبریک این قهرمانی گفت: امیدواریم با حمایت هایی خوبی که از این تیم می شود شاهد رشد و شوکوفایی ورزش شهر هرند باشیم و این امر با حضور این عزیزان مسجل خواهد شد.
حسینی بخشدار ورزش دوست بخش جلگه نیز از این قهرمانی به نیکی یاد کرد و افزود: اتفاق بی نظیری که الان شاهد آن هستیم مرهوم زحمات مردان همیشه در صحنه ورزش شهر هرند است و امیدواریم جوانان قدر این بزرگواران را بدانند و شاهد رشد ورزش در شهرستان اصفهان باشیم.
در مراسم پایانی این مسابقات و در آئین تجلیل از این عزیزان با نور افشانی و همچنین اهداء جوایزی از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است تیم عرفان هرند با این قهرمانی سال آینده در لیگ برتر آسیا ویژن حضور پیدا می نماید که امیدواریم با حمایتهای مسئولین شاهد قهرمانی دوباره این تیم و صعود به مسابقات کشوری باشیم.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “تجلیل از قهرمانان فوتبالیست تیم عرفان هرند”

  1. امینی گفت:

    چه مراسم تجلیلی!!! ****** آیینی که قرار بود به بازیکنان جایزه بدن اما فقط به هشت نفر جایزه ( کاپشن و شلوار) دادند و چند نفر دیگه از بازیکنان رو ندادند **** کی میخادجواب بده اگه جایزه میدین درست به اندازه همه و یه شکل نه اینکه به هر کی هر چی دلتون بخاد بدین. بقیه کاپشن ها رو به کی دادین که فقط هشت بازیکن باید جایزه بگیرن، اگه اون چند نفر تو تیم نبودن چرا عکس اونا تو همین عکسای بالاست، قهرمانی که اخرش باعث زدگی این بچه ها از ورزش بشه**** ارزش نداره، باید اول روحیه پهلوانی رو داشته باشید بعد قهرمانی، واقعا متاسفم،

  2. جواب امینی گفت:

    با توجه به برگزاری با شکوه تجلیل از قهرمانان تیم فوتسال عرفان هرند و قدردانی از بازیکنان و زحمت کشان تیم عرفان هرند و برخی از انتقادهایی که متاسفانه از سر بی اطلاعی برای این مراسم می نمایند توجه شما خوانندگان این سایت را به چند نکته مهم جلب می نمایئم تا این امر مهم و این قهرمانی بی نظیر که شایسته تقدیر فراوان می باشد در این برنامه ها به فراموشی سپرده نشود .

    1- ضمن تقدیر از کلیه کسانی که از شروع مسابقات لیگ فوتسال دسته اول آسیا ویژن همراه و همگام با این تیم بوده اند لازم به توضیح است که کلیه مخارج اعزام به این مسابقات که بالغ بر مبلغ 70000000میلیون ریال می باشد از طریق اداره ورزش و جوانان بخش جلگه و کمکهای مردمی و همچنین مربیان و سرپرستان این تیم پرداخت گردیده است . و هیچ گونه مصوبه ای که پرداختی برای این تیم باشد وجود ندارد و این عزیزان به عشق خود وبا علاقه شخصی خود و با هزینه کردن شخصی به این مسابقات اعزم گردیده و کلیه ارگانهای بخش جلگه از لحاظ معنوی همراه این تیم بوده اند که بسی جای بسیار تشکر دارد .

    2- نماینده ولی فقیه وامام جمعه محترم شهر هرند با همکاری لازم و همچنین دعوت از مردم در خطبه های نماز جمعه خواستار همکاری با این تیم را شدند و ایشان در تمامی مراحل حامی و همراه این تیم و جوانان بوده اند که در همین پایگاه از زحمات ایشان قدردانی می گردد .

    3- بخشدار محترم و ورزش دوست بخش جلگه با دستورات و اختیارات خود از نیروی انتظامی و مرکز بهداشت درخواست نمودند که در مسابقاتی که تیم عرفان میزبان می باشد همکاری لازم را داشته باشند که به نحو شایسته این دو ارگان کمال همکاری را با این تیم داشته اند و همچنین گردان امام حسین (ع) که جای قدردانی از این عزیزان را دارد .

    4- شورای محترم شهر و شهردار محترم شهر هرند با همکاری های لازم تدابیر براگزاری این مسابقات را بر عهده داشتند و حامی این تیم بوده اند که از این عزیزان نیز قدردانی می گردد .

    5- هیات محبان حضرت ابوالفضل (ع) شهر هرند نیز در تمامی مراسمات با در اختیار گذاشتن دستگاه صوتی خوداز هزینخ کردن این هیات جلوگیری کردند که از مسولین محترم این هیات قدردانی می گردد .

    6- کلیه هزینه ای رفت و آمد این تیم با توجه به نبود بودجه با ماشینهای شخصی سرپرست و مربیان تیم عرفان هرند انجام می گرفت و فقط در یک مورد این تیم با مینی بوس به مسابقات اعزام گردیده است که مبلغ این سرویس دهی از طرف اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال بخش جلگه انجام گرفت .

    7 – هزینه های پذیرایی از تیمهای میهمان و مسولین و داوران و تیم عرفان از طریق اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال بخش جلگه بر آورده گردید.

    8- لباس ورزشی این تیم ازطریق یکی از خیرین به این تیم اهدا گردید تا نام و یاد و خاطره کبوتران خونین بال حرم قدس رضوی گرامی داشته شود .

    9 – هیچ کدام از بازیکنان تیم عرفان هرند از لحاظ مالی مبلغی را دریافت نکرده و فقط به صورت عاشقانه و از روی علاقه در این تیم حضور داشته اند .

    10- هدایای تحویل داده شده به دوستان و بازیکنان تیم هرند با توجه به نبود امکانات و بودجه لازم بر اساس تعداد حضور بازیکنان در این تیم بوده است و هزینه انجام شده برای تجلیل از این بازیکنان به صورت قرضی از یکی از خیرین شهر اصفهان بوده است تا پس از جمع آوری کمک های مردمی این مبلغ باز گردانده شود .

    جوایز اهدا شده به شرح زیر می باشد .

    1- مجتبی ناظمی 10 مسابقه حضور فعال —— یک دست گرمکن ورزشی

    2- مجتبی غضنفری 10 مسابقه به صورت فعال —— یک دست گرمکن ورزشی

    3- ابوالفضل صادقی 10 مسابقه به صورت فعال ——- یک دست گرمکن ورزشی

    4- حمید رضا ذکی 10 مسابقه به صورت فعال ——- یک دست گرمکن ورزشی

    5- علی زارع 10 مسابقه به صورت فعال —— یک دست گرمکن ورزشی

    6- محمد جواد ناظمی 10 مسابقه به صورت کامل ——- یک دست گرمکن ورزشی

    7 – مصطفی امینی مسابقه به صورت کامل —— یک دست گرمکن ورزشی

    8- محسن رجایی 7 مسابقه —— یک دست گرمکن ورزشی

    9 – ابوالفضل جعفری 5 مسابقه ——یک دست گرمکن ورزشی

    10- علی اصغر کنعانی 5 مسابقه ——- یک دست تیشرت ورزشی و یک دست گرمکن ورزشی اهدایی از طرف هیات فوتبال شهرستان اصفهان به عنوان بازیکن جوان این مسابقات

    11- مرتضی محسنی 3 مسابقه —– یک دست تیشرت ورزشی

    12- امیر حسین ناظمی 3 مسابقه —– یک دست تیشرت ورزشی

    13- سید مجید کاظمی 2 مسابقه —— یک دست تیشرت ورزشی

    14- محمد جواد کنعانی 1 مسابقه —— یک دست تیشرت ورزشی

    15- امیر حسین تاجری 10 مسابقه به عنوان مربی —– یک دست گرمکن ورزشی

    16- محمد مهدی جعفری 10 مسابقه به عنوان مربی —– یک دست گرمکن ورزشی

    17- سیف اله کبیریان 10 مسابقه به عنوان سرپرست —– یک دست گرمکن ورزشی

    18- محمد رضا کلانتر به عنوان مسول مسابقات هیات فوتبال بخش جلگه و به پاس زحمات ایشان با توجه به اینکه در آیین تجلیل از اعضای هیات فوتبال بخش جلگه که به عنوان برترین هیات شناخته شده بود حضور نداشتند یک دست گرمکن ورزش .

    19 محمد جواد مرادی به عنوان مجری مسابقات 5 مسابقه یک دست تیشرت ورزشی

    20- حسن ناظمی به عنوان هوادار 5 مسابقه یک دست تیشرت ورزشی که ایشان جایزه خود را به هیات فوتبال بخش جلگه اهدا نمودند و جایزه ایشان به یکی از بازیکنان نوجوان اهدا می گردد .

    21- شهیدانی 5 مسابقه با امکانات به عنوان پزشکیار کارت هدیه به مبلغ 600000 ریال

    22- کلانتری شهر هرند و گردان امام حسین (ع) 5 مسابقه و حضور نیرویهای انتظامی و آمبولانس هر کدام از ارگانها 1 عدد توپ والیبال به رسم یادبود .

    در پایان بار دیگر ضمن قدردانی از زحمات بازیکنان و دوستان وکلیه کسانی که در این امر تیم عرفان هرند را یاری نمودند و این جوایز گوشه ای از زحمات آنان را جبران می کند به اطلاع می رساند که تیم عرفان هرند به خاطر شادی دل مردم از انتقادهای انجام شده دلسرد نخواهد شد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و شاهد آن خواهیم بود که روزی بازیکنان عرفان هرند جشن قهرمانی و صعود به مسابقات کشوری را بگیرد و بار دیگر از کلیه پیشکسوتان و تماشاگرانی که در طول این مسابقات همراه و همیار بوده اند کمال قدر دانی و سپتاس را دارد و اگر کسی از دوستان از قلم افتاده است به بزرگواری خود بخشیده و امیدواریم همراه و همیار بچه های ورزش دوست شهر هرند باشیم .

    به امید روزی که همه برای افتخار شهر هرند هم دل و هم اتحاد گردند .

    با تشکر و سپاس بیکران و تبریک د.باره به مناسبت قهرمانی تیم عرفان هرند در مسابقات لیگ فوتسال آسیا ویژن استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.